Thuis gekomen ging het in eerste instantie wel aardig met mijn kleine (nou, ja maatje herder) schat. Toen begon ze over te geven en hield ook niet meer op. Tot 8 keer toe en op een gegeven moment kwam er natuurlijk niks meer uit. Ik de DA maar weer gebeld. Moesten we maar langskomen om iets tegen de misselijkheid te geven. Weer terug dus. Weer een prik, weer een rekening (gelukkig ben ik goed verzekerd) en weer naar huis. Daar heeft ze rillend op haar kussen onder een deken gelegen en heeft met volle teugen genoten van alle extra aaien, knuffels en andere aandacht die ze kreeg. Verder was het voor haar niet genieten hoor.
Inmiddels hebben we een rustige nacht gehad en is ze meegeweest op een enorme wandeling. Wel 5 minuten!! hahahaha... ze was gebroken, maar ja, ze moet nou eenmaal ook wat doen. Ook als ze zo zielig is heb ik dat liever niet binnen, of ben ik nou zo'n kreng
Wat ik enorm bijzonder vind, is dat mijn pup donders goed weet dat ze Caja met rust moet laten. Met haar 6 maanden is dat toch al heel duidelijk. Heel af en toe loopt ze naar Caja, likt haar snuit en oren en loopt weer weg naar haar eigen plek. Mooi he...
Nou goed, dit was mijn avontuur van gisteren.
Groetjes maar weer.
Yvonne, Caja en Desta