Als ik met Jagger buiten loop en hij snuffelt lekker in het gras begint hij te niezen en dat stopt pas weer als we binnen zijn
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hooikoorts?
Moderator: moderatorteam
-
Ari@ne
Hooikoorts?
Weet iemand misschien of honden ook hooikoorts kunnen hebben?
Als ik met Jagger buiten loop en hij snuffelt lekker in het gras begint hij te niezen en dat stopt pas weer als we binnen zijn
.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- quincy4
- Vaste gebruiker
Yellow heeft het op dit moment ook. Hij is nu 6 maanden en begint sinds donderdag als we buiten zijn te niezen. Eerst dachten we aan een verkoudheid, maar het is heel duidelijk dat het buiten begint.
Wij gaan binnenkort even kijken naar honing wat hier in de omgeving is gemaakt, hier geven we iets van en zo hopen we dat ie antistoffen opbouwt. Het moet echter wel honing zijn uit de streek ,niet vanuit frankrijk ofzo of wat in de supermarkt ligt.
Ik weet dat dit kan werken bij mensen, maar bij honden hebben we het nog nooit geprobeerd dus vandaar de tip.
Groetjes Anita
Wij gaan binnenkort even kijken naar honing wat hier in de omgeving is gemaakt, hier geven we iets van en zo hopen we dat ie antistoffen opbouwt. Het moet echter wel honing zijn uit de streek ,niet vanuit frankrijk ofzo of wat in de supermarkt ligt.
Ik weet dat dit kan werken bij mensen, maar bij honden hebben we het nog nooit geprobeerd dus vandaar de tip.
Groetjes Anita