Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beste merk KVV
Moderator: moderatorteam
-
Mauyak
Beste merk KVV
Wat vinden jullie het beste merk KVV?
Ik heb zelf het meeste vertrouwen in Energique en Rodi.
Ik heb zelf het meeste vertrouwen in Energique en Rodi.
-
Reini
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
-
Laila
- Actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Zaosl ik zei, ik ben geen expert en dat blijkt maar weerRob* schreef:Zit in elke versvlees merk, in Duck zit ook maar heel weinig in, iets meer dan Carnibest maar niet overdreven veel.Natas. schreef:Door de granen vind ik Carnibest zelf ook de beste, maar ik ben absoluut geen expert hoor.
Ik geef Rais ook wel es Duck maar daar zitten dus wel granen in.
In Duck zie ik veel granen, vandaar.

-
Mauyak
Ik ben ook geen expert hoor
Maar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.
Ik heb geprobeerd: Energique-bevalt goed(word graag gegeten+ontlasting is goed)
Rodi:Eten ze graag en je hebt er twee smaken van en overal verkrijgbaar.
Duck:vinden ze hier niet zo lekker.
Carnibest;Aten ze erg graag,maar de vachten werden dof en de ontlasting werd slijmerig.
Meer merken zijn er hier niet.
Carnibest;Aten ze erg graag,maar de vachten werden dof en de ontlasting werd slijmerig.
-
Rob*
- Zeer actief
Mauyak schreef:Ik ben ook geen expert hoorMaar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.
Blisje heeft Duck, Bibi, AHV en Carnibest gehad en af en toe merken die hij niet echt lekker vond, Bibi vond ik het beste en at ie ook heel graag, beetje visolie erop en kon zo de halve rol in een hap aan hem geven
Hoelang heb je trouwens Carnibest gevoerd, want soms is de ontlasting in het begin slijmerig maar trekt later weer bij, kan dat het effe wennen was.
- stefanie
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Klopt ja, dat had ik er even bij kunnen zettenRob* schreef:Reini schreef:Er zijn verschillende goede merken. Het is maar net wat het beste is voor je hond![]()
Ik geef Vegas Carnibest omdat daar geen granen in zitten. Zijn vacht ziet er goed uit, zijn gezondheid is goed. Voor Vegas is Carnibest dus een heel goed merk
In Carnibest zit toch rijst?
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Mauyak
Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.Rob* schreef:Mauyak schreef:Ik ben ook geen expert hoorMaar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.
Blisje heeft Duck, Bibi, AHV en Carnibest gehad en af en toe merken die hij niet echt lekker vond, Bibi vond ik het beste en at ie ook heel graag, beetje visolie erop en kon zo de halve rol in een hap aan hem geven![]()
Hoelang heb je trouwens Carnibest gevoerd, want soms is de ontlasting in het begin slijmerig maar trekt later weer bij, kan dat het effe wennen was.
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
Ik geef hier carnibest(en vers vlees)hij kreeg het al vanaf geboorte en het bevalt prima en is nog steeds in een paar tellen opMauyak schreef:Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.
En hij glanst zo erg lijkt wel metallic

Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
-
Bernadette
- Zeer actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
- Mir@n
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
- Contacteer:
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
alani
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- quincy4
- Vaste gebruiker
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi Rob,Rob* schreef:Zit in elke versvlees merk, in Duck zit ook maar heel weinig in, iets meer dan Carnibest maar niet overdreven veel.
In Duck zitten toch wel aanzienlijk meer granen dan in Carnibest, hoor.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Klinkt als ontgiften. Hebben mijn honden ook de eerste paar maanden gehad toen ze rauwe voeding kregen. Vacht helemaal doffig en hard, ontlasting niet altijd goed. Maar na een maand of 2 zag je het tegenovergestelde.Mauyak schreef:Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.Rob* schreef:Mauyak schreef:Ik ben ook geen expert hoorMaar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.
Blisje heeft Duck, Bibi, AHV en Carnibest gehad en af en toe merken die hij niet echt lekker vond, Bibi vond ik het beste en at ie ook heel graag, beetje visolie erop en kon zo de halve rol in een hap aan hem geven![]()
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Mauyak
Maar ik voerde al ruim een jaar diverse merken KVV(overwegend Energique/Rodi),dus dan lijkt me dat ontgiften niet van toepassing is.Het kan gewoon zijn dat CB niet lekker valt bij mij honden.Roelfien schreef:Klinkt als ontgiften. Hebben mijn honden ook de eerste paar maanden gehad toen ze rauwe voeding kregen. Vacht helemaal doffig en hard, ontlasting niet altijd goed. Maar na een maand of 2 zag je het tegenovergestelde.Mauyak schreef:Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.Rob* schreef:Mauyak schreef:Ik ben ook geen expert hoorMaar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
ik ben begonnen met Rodi toen overgestapt naar energique, van deze 2 merken werden ze snel aan de mollige kant.
ik heb daarna nog lupo geprobeerd en daar bleven ze met de zelfde hoeveelheid weer te mager van, AHV en Kivo waren ze een week van aan de diaree. duck en smuldier nog nooit geprobeerd.
ben daarna begonnen met Bibi en daar doen ze het tot nu toe het beste op, blijven beter opgewicht met de zelfde hoeveelheid en ze eten het met smaak. Carnibest vinden ze wel lekker voor even maar na een paar dagen eten ze dat met lange tanden. ze doen het er wel goed op, en vachten blijven in orde.
ik houdt het voor de eigen honden op Bibi en 2 dagen samenstellen
Bibi en carnibest blijven voor mij de betere merken.
ik heb daarna nog lupo geprobeerd en daar bleven ze met de zelfde hoeveelheid weer te mager van, AHV en Kivo waren ze een week van aan de diaree. duck en smuldier nog nooit geprobeerd.
ben daarna begonnen met Bibi en daar doen ze het tot nu toe het beste op, blijven beter opgewicht met de zelfde hoeveelheid en ze eten het met smaak. Carnibest vinden ze wel lekker voor even maar na een paar dagen eten ze dat met lange tanden. ze doen het er wel goed op, en vachten blijven in orde.
ik houdt het voor de eigen honden op Bibi en 2 dagen samenstellen
Bibi en carnibest blijven voor mij de betere merken.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
-
Higgins
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Zoek stok!
- Zeer actief