Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Beste merk KVV

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mauyak

Beste merk KVV

Ongelezen bericht door Mauyak »

Wat vinden jullie het beste merk KVV?

Ik heb zelf het meeste vertrouwen in Energique en Rodi.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Er zijn verschillende goede merken. Het is maar net wat het beste is voor je hond :wink:

Ik geef Vegas Carnibest omdat daar geen granen in zitten. Zijn vacht ziet er goed uit, zijn gezondheid is goed. Voor Vegas is Carnibest dus een heel goed merk :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Reini schreef:Er zijn verschillende goede merken. Het is maar net wat het beste is voor je hond :wink:

Ik geef Vegas Carnibest omdat daar geen granen in zitten. Zijn vacht ziet er goed uit, zijn gezondheid is goed. Voor Vegas is Carnibest dus een heel goed merk :ok:

In Carnibest zit toch rijst?
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Door de granen vind ik Carnibest zelf ook de beste, maar ik ben absoluut geen expert hoor.
Ik geef Rais ook wel es Duck maar daar zitten dus wel granen in.
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Natas. schreef:Door de granen vind ik Carnibest zelf ook de beste, maar ik ben absoluut geen expert hoor.

Zit in elke versvlees merk, in Duck zit ook maar heel weinig in, iets meer dan Carnibest maar niet overdreven veel.
Laila
Actief

Ongelezen bericht door Laila »

Ik ben enorm aan het experimenteren geweest met merken, maar Tigo doet het het best op Energique nr. 4! :ok:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Rob* schreef:
Natas. schreef:Door de granen vind ik Carnibest zelf ook de beste, maar ik ben absoluut geen expert hoor.
Zit in elke versvlees merk, in Duck zit ook maar heel weinig in, iets meer dan Carnibest maar niet overdreven veel.
Zaosl ik zei, ik ben geen expert en dat blijkt maar weer :mrgreen:
In Duck zie ik veel granen, vandaar.
Afbeelding
Mauyak

Ik ben ook geen expert hoor :wink: Maar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.

Ik heb geprobeerd: Energique-bevalt goed(word graag gegeten+ontlasting is goed)

Rodi:Eten ze graag en je hebt er twee smaken van en overal verkrijgbaar.

Duck:vinden ze hier niet zo lekker.

Carnibest;Aten ze erg graag,maar de vachten werden dof en de ontlasting werd slijmerig.

Meer merken zijn er hier niet.
Rob*
Zeer actief

Mauyak schreef:Ik ben ook geen expert hoor :wink: Maar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.

Carnibest;Aten ze erg graag,maar de vachten werden dof en de ontlasting werd slijmerig.

Blisje heeft Duck, Bibi, AHV en Carnibest gehad en af en toe merken die hij niet echt lekker vond, Bibi vond ik het beste en at ie ook heel graag, beetje visolie erop en kon zo de halve rol in een hap aan hem geven :mrgreen:

Hoelang heb je trouwens Carnibest gevoerd, want soms is de ontlasting in het begin slijmerig maar trekt later weer bij, kan dat het effe wennen was.
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Hier krijgen ze Bibi. Daar ben ik heel tevreden mee. En af en toe haal ik Smuldier in huis.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Rob* schreef:
Reini schreef:Er zijn verschillende goede merken. Het is maar net wat het beste is voor je hond :wink:

In Carnibest zit toch rijst?
Klopt ja, dat had ik er even bij kunnen zetten :wink:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Mauyak

Rob* schreef:
Mauyak schreef:Ik ben ook geen expert hoor :wink: Maar ben gewoon benieuwd wat jullie nu voor je hond het beste merk kvv vinden,waar je dus de beste ervaring mee hebt.

Blisje heeft Duck, Bibi, AHV en Carnibest gehad en af en toe merken die hij niet echt lekker vond, Bibi vond ik het beste en at ie ook heel graag, beetje visolie erop en kon zo de halve rol in een hap aan hem geven :mrgreen:

Hoelang heb je trouwens Carnibest gevoerd, want soms is de ontlasting in het begin slijmerig maar trekt later weer bij, kan dat het effe wennen was.
Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door greatdane »

Mauyak schreef:Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.
Ik geef hier carnibest(en vers vlees)hij kreeg het al vanaf geboorte en het bevalt prima en is nog steeds in een paar tellen op :mrgreen:
En hij glanst zo erg lijkt wel metallic :ok:
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
Bernadette
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bernadette »

Beste merk is:

zelf maken! Dan weet je zeker wat erin zit! Heb voor één der katten wel eens zelf gemalen...
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

geen enkel merk :mrgreen:
maar voor honden met gezondheidsproblemen,dus ziek zijn, kan als je wat lui bent gemalen voer kopen in overleg met iemand die er verstand van heeft om zo over te schakelen naar toekomstig ongemalen voer. :wink:
Afbeelding
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

ik voer hier duck,

misschien is bibi verbeterd tov 10 jaar geleden, maar destijds was ik daar niet weg van.
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Timo krijgt Rodi omdat hij het erg lekker vind en er ook nog meerdere smaken van zijn. Duck vond hij niet lekker en hij kreeg er ook slappe ontlasting van.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
alani
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door alani »

Hier is dat Carnibest, eigenlijk de enige die in de buurt goed te verkrijgen is. Bibi moet ik verder voor rijden.
quincy4
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door quincy4 »

wij zijn erg tevreden over carnibest.
Voor hond en kat :wink:
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Ik ben het meest tevreden over Carnibest.
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Rob* schreef:Zit in elke versvlees merk, in Duck zit ook maar heel weinig in, iets meer dan Carnibest maar niet overdreven veel.
Hoi Rob,

In Duck zitten toch wel aanzienlijk meer granen dan in Carnibest, hoor.
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Mauyak schreef:
Rob* schreef:

Ik heb CB ruim èèn maand gevoerd,maar buiten de ontlasting werd ook de zwarte vacht dof.
Klinkt als ontgiften. Hebben mijn honden ook de eerste paar maanden gehad toen ze rauwe voeding kregen. Vacht helemaal doffig en hard, ontlasting niet altijd goed. Maar na een maand of 2 zag je het tegenovergestelde. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Mauyak

Roelfien schreef:
Mauyak schreef:
Rob* schreef:

Klinkt als ontgiften. Hebben mijn honden ook de eerste paar maanden gehad toen ze rauwe voeding kregen. Vacht helemaal doffig en hard, ontlasting niet altijd goed. Maar na een maand of 2 zag je het tegenovergestelde. :wink:
Maar ik voerde al ruim een jaar diverse merken KVV(overwegend Energique/Rodi),dus dan lijkt me dat ontgiften niet van toepassing is.Het kan gewoon zijn dat CB niet lekker valt bij mij honden. :wink: Gelukkig zijn er nog meer merken kvv.Ik zou ook wel Bibi willen proberen maar dat is hier niet te krijgen.Zijn er ook mensen die AHV hebben geprobeerd?Ik nog niet maar het schijnt erg goedkoop te zijn.
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

ik ben begonnen met Rodi toen overgestapt naar energique, van deze 2 merken werden ze snel aan de mollige kant.
ik heb daarna nog lupo geprobeerd en daar bleven ze met de zelfde hoeveelheid weer te mager van, AHV en Kivo waren ze een week van aan de diaree. duck en smuldier nog nooit geprobeerd.
ben daarna begonnen met Bibi en daar doen ze het tot nu toe het beste op, blijven beter opgewicht met de zelfde hoeveelheid en ze eten het met smaak. Carnibest vinden ze wel lekker voor even maar na een paar dagen eten ze dat met lange tanden. ze doen het er wel goed op, en vachten blijven in orde.
ik houdt het voor de eigen honden op Bibi en 2 dagen samenstellen
Bibi en carnibest blijven voor mij de betere merken.
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Ik ben dik tevreden over Carnibest :ok:
Ik heb hiervoor Energique gevoerd...maar dat hield op omdat ik een voer moest hebben ZONDER kip en zonder overdadig veel granen
Higgins

Ongelezen bericht door Higgins »

Hier voer ik heel erg afwisselend ( kk en kkv ).
Van de kvv voer ik Carnibest, Energique al een hele tijd, maar sinds kort ook Bandit, en dit bevalt ook heel erg goed eigenlijk !
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Duck, is het enige wat in België te vinden is :jank: maar ik ben er wel tevreden over :wink:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik geef Carnibest. Ik vind het er goed uitzien (Duck is bijv. zo karton-achtig) en Bram vindt het lekker.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Als ik KVV geef, is het Carnibest. Rodi vindt meneertje niet lekker en Duck vind ik er niet zo lekker uitzien (kartonachtig inderdaad). Heel af en toe geef ik ook weleens AHV, dat vindt Baloe ook erg lekker.
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”