Ik heb nu 2x een spoedgeval gehad en 2x problemen gehad met een DA.
Eerst even Tuana. Tuana was op een maandag ziek geworden. 's middags kon ik meteen langs bij mijn eigen DA. Deze gaf haar medicijnen. 's avonds werd ze nogal spastisch. Onze eigen DA is er nooit 's avonds, wel is er een spoedlijn. Ik had die dus gebeld en alles uitgelegd. Tuana at nog wel, maar voor de rest trilde haar hele lijf, ogen draaide weg,oren trilde, der poten schopte. Door de telefoon kon hij blijkbaar constateren dat ze niet echt ziek was, want ze at. Ik moest het er maar mee doen.
Volgende dag naar mijn eigen DA geweest en die constateerde hersenvliesontsteking
en toen kwam Nanni
Beginnende maagkanteling. Ook weer savonds. Mijn eigen DA was er dus niet en ik belde weer die spoedlijn op. Deze nam niet op
Nu wil ik graag een klacht indienen bij die in hoofddorp, die spoedlijn. De eerste keer zei hij dat Tuana niet ziek was, zonder haar gezien te hebben. Volgens mij belde ik hem wakker ofzo en had hij geen zin om gebeld te worden
Iemand tips wat ik kan gaan doen? Zou ik contact met mijn eigen DA op moeten nemen en daar mijn verhaal doen? Over mijn eigen DA ben ik zeer tevreden