Chihuahuachiwawa (weet niet hoe je het schrijft )
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Top 5 vreselijkste hondenrassen.
Moderator: moderatorteam
- Pola
- Zeer actief
- Contacteer:
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Tessa
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Wij hebben Tootsy (engelse bull) nu bijna 2 jaar, we zijn 1 keer naar de dierenarts geweest voor een hotspot en de prikjes, verder niet. Amos (franse bull) hebben we nu bijna 1,5 jaar en daar zijn we alleen nog voor de prikjes en voor een oorontsteking geweest.ellebel schreef:Oei, niet zo'n best topic om in te reageren als nieuwe gebruiker, zo maak je vast geen vrienden...
Ga het lekker toch doen![]()
2: Engelse bull, altijd prijs voor de dierenarts...
5: Franse bull, zie nr 2
Het valt mee hoor
Pootje van Amos en Juna
-
Tessa
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Contacteer:
Bij mij komen er geen poedelbeesten in huis, geen dweiltjes of andere 'truttige' soorten honden.
Ik hou meer van de bull-soorten. Ik zou dolgraag een bullmastiff hebben, alleen vind ik dat ons huis daar groter voor moet zijn
Verder zullen we waarschijnlijk altijd Franse bullen houden en misschien in de toekomst nog een Engelse erbij.
Ik hou meer van de bull-soorten. Ik zou dolgraag een bullmastiff hebben, alleen vind ik dat ons huis daar groter voor moet zijn
Verder zullen we waarschijnlijk altijd Franse bullen houden en misschien in de toekomst nog een Engelse erbij.
Pootje van Amos en Juna
-
Rob*
- Zeer actief
[quote="johan1969"]- pekinees (kunnen niet bewegen en rotkarakter)
quote]
Ligt aan de baas, heb er ook eentje gehad, en die liep zelfs mee aan de fiets en altijd rennen en doen van pup af aan en is 14 geworden, en rotkarakter??Nou niet echt, ze zijn gewoon stronteigenwijs en trots en als je ze niet nbij van die huppelwijven neerzet of bij van die oude kadavers zijn het hele leuke hondjes hoor.
quote]
Ligt aan de baas, heb er ook eentje gehad, en die liep zelfs mee aan de fiets en altijd rennen en doen van pup af aan en is 14 geworden, en rotkarakter??Nou niet echt, ze zijn gewoon stronteigenwijs en trots en als je ze niet nbij van die huppelwijven neerzet of bij van die oude kadavers zijn het hele leuke hondjes hoor.
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Goh, mag ik vragen waarom je de Friese Stabij erbij gezet hebt? Ik dacht dat dat nou echt een hondenras is waar niemand iets 'tegen' heeft.ninic schreef:ik heb eigenlijk ook geen hekel aan honden...
heb natuurlijk wel een paar die ik zelf niet zou houden, maar dat meer omdat het niet mijn type honden zijn..
hier mijn top 5 dat niet mijn type hond is..
Naakthond
poedel
friese stabij
herders
chiwawa (weet niet hoe je het schrijft)

Linda, Izzie en Bram
-
Agnetha
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russells!
- Contacteer:
jack russelL's keffertjes?? nou nee, ken er volgens mij 2 die erg irritant en overdreven veel keffen (en ik ken er een hoop hoor!), 1 van mij jack's schrikt van zichzelf als hij blaftjohan1969 schreef:- pekinees (kunnen niet bewegen en rotkarakter)
- border collie (veels te druk)
- setters en spaniels
- poedels
- jack russels (keffertjes)
- husky's (luisteren niet en breken graag uit)