Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
herder teefje van 7 weken zakt door voor poten
Moderator: moderatorteam
-
conall
- nieuw lid
herder teefje van 7 weken zakt door voor poten
wie weet dit????we hebben bij iemand een teefje van 7 weken mee genomen.de dierenarts heeft ze na gekeken en ze zijn "gezond"verklaard.nu heeft dit teefje het probleem dat zij maar een minuut of 5 kan lopen en spelen en dan begint ze te trillen en kan dan niet meer op haar voor poten staan.ze jankt niet,ze piept niet dus het lijkt geen pijn te doen.ze word wel boos omdat het haar niet lukt.het gaat de hele dag door.we gaan er vanavond mee naar de dierenarts maar we vragen ons af of iemand het herkent?????
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
-
conall
- nieuw lid
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
shadow1
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
En zo heeft die man weer geld en dus succes van deze manier van (brood)fokken...conall schreef:nou,wij hebben het teefje bewust mee genomen.deze man fokt af en toe een nestje en hem gaat het om het geld.wij weten dat als de hond daar blijft hij afgemaakt zal worden.wij willen hem een kans geven als het mogelijk is.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ging er, misschien ten onrechte van uit, dat ze de hond gratis 'mee hebben genomen' omdat die fokker 'er van af wilde' (voorstelronde)! Maar ik neem aan dat ze daar zelf nog op zal reageren.Scooby schreef:En zo heeft die man weer geld en dus succes van deze manier van (brood)fokken...conall schreef:nou,wij hebben het teefje bewust mee genomen.deze man fokt af en toe een nestje en hem gaat het om het geld.wij weten dat als de hond daar blijft hij afgemaakt zal worden.wij willen hem een kans geven als het mogelijk is.
Groetjes, Monique

- iones
- Zeer actief
Ach, het hondje is er mee geholpen. En de dierenartsen kosten moeten zonder meer gedeclareerd worden bij de broodfokker. Als dat vaker mensen zouden doen, zou hun lust tot broodfokken misschien vergaan, of ze gingen wat bewuster fokken.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
En jij denkt dat zo'n broodfokker die kosten gaat betalen?!iones schreef:Ach, het hondje is er mee geholpen. En de dierenartsen kosten moeten zonder meer gedeclareerd worden bij de broodfokker. Als dat vaker mensen zouden doen, zou hun lust tot broodfokken misschien vergaan, of ze gingen wat bewuster fokken.
Groetjes, Karen
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
iddScooby schreef:En jij denkt dat zo'n broodfokker die kosten gaat betalen?!iones schreef:Ach, het hondje is er mee geholpen. En de dierenartsen kosten moeten zonder meer gedeclareerd worden bij de broodfokker. Als dat vaker mensen zouden doen, zou hun lust tot broodfokken misschien vergaan, of ze gingen wat bewuster fokken.
je moet gewoon uberhaupt geen pup halen bij een broodfokker
sterkte met je hondje
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
conall
- nieuw lid
helaas hebben we het hondje in laten slapen.het hondje bleek geestelijk niet oke te zijn.het hondje zou op deze manier geen waardig leven hebben.
wat de fokker betreft,dit is gewoon iemand die voor de hobby af en toe een nestje heeft.deze hond levert voor hem geen geld op en mijn ouders kennen hem goed.de fokker zei dat ze het hondje gratis mee konden nemen als ze dachten dat ze er iets mee konden doen.en ja misschien was het iets heel simpels geweest en was het opgelost en hadden mijn ouders nog jaren een fijne hond gehad,maar helaas......
wat de fokker betreft,dit is gewoon iemand die voor de hobby af en toe een nestje heeft.deze hond levert voor hem geen geld op en mijn ouders kennen hem goed.de fokker zei dat ze het hondje gratis mee konden nemen als ze dachten dat ze er iets mee konden doen.en ja misschien was het iets heel simpels geweest en was het opgelost en hadden mijn ouders nog jaren een fijne hond gehad,maar helaas......
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
triest, maar dus beter voor het hondje...... sterkteconall schreef:helaas hebben we het hondje in laten slapen.het hondje bleek geestelijk niet oke te zijn.het hondje zou op deze manier geen waardig leven hebben.
- Tamara&Dana
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier & American Pitbullterrier
-
linlin
-
laeken
- Zeer actief
Ja dat vraag ik me ook af eigenlijklinlin schreef:wat bedoel je met 'geestelijk niet oké'?conall schreef:helaas hebben we het hondje in laten slapen.het hondje bleek geestelijk niet oke te zijn.
Misschien bedoeld hij geestelijk niet ok in de zin van een hersenafwijking oid maar dat is dan nog steeds lichamelijk.
-
conall
- nieuw lid
-
laeken
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
monique(047)
- Vaste gebruiker
- mitmig
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
-
borderke
- Actief
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
kevin4096
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Re: herder teefje van 7 weken zakt door voor poten
Welke fokker? Heb overlaatst iets gehoord van een hele nest met dit probleem! Maar zijn al wel iets ouder maand of 6 denk ikconall schreef:wie weet dit????we hebben bij iemand een teefje van 7 weken mee genomen.de dierenarts heeft ze na gekeken en ze zijn "gezond"verklaard.nu heeft dit teefje het probleem dat zij maar een minuut of 5 kan lopen en spelen en dan begint ze te trillen en kan dan niet meer op haar voor poten staan.ze jankt niet,ze piept niet dus het lijkt geen pijn te doen.ze word wel boos omdat het haar niet lukt.het gaat de hele dag door.we gaan er vanavond mee naar de dierenarts maar we vragen ons af of iemand het herkent?????