Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogtravel
Moderator: moderatorteam
- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Dogtravel
Hallo lezers,
Tuurlijk is de vakantie voor veel mensen al voorbij.
Maar toch wil ik even een leuke korte vakantie tip op deze plek kwijt.
Hou je van wandelen en (heel luxe) camperen met je hond? Ik wel en ga dan met Dogtravel mee.
Eigenlijk hou ik het liever geheim omdat ik zo vaak mee ga dat er natuurlijk wel plaats moet blijven voor Mees&Maatje (Mees is mijn hond en de Maatjes zijn alle honden die ik regelmatig lease om mee te wandelen).
Tuurlijk is de vakantie voor veel mensen al voorbij.
Maar toch wil ik even een leuke korte vakantie tip op deze plek kwijt.
Hou je van wandelen en (heel luxe) camperen met je hond? Ik wel en ga dan met Dogtravel mee.
Eigenlijk hou ik het liever geheim omdat ik zo vaak mee ga dat er natuurlijk wel plaats moet blijven voor Mees&Maatje (Mees is mijn hond en de Maatjes zijn alle honden die ik regelmatig lease om mee te wandelen).
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
De grootste stukken wel. Alleen op sommige stukken is het niet verantwoord om ze los te laten lopen en soms moet je langs het huisje van de boswachtersypke schreef:Website en foto's zien er erg leuk uit! Mogen de honden ook meestal los tijdens de wandelingen?

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
losloopgebieden
In de Dogtravel weekenden die ik heb meegemaakt waren er heel veel losloopmogelijkheden.
En daarom heet het denk ik ook Dogtravel.Op de camping en in de pauzes wordt je enorm verwend en heb je na zo'n weekend het idee dat je een week vakantie gehad hebt.
Goede service,heel veel is mogelijk op gebied van dieeten,vegetarier zijn,op verzoek warme melk in je koffie,puppen opvang in overleg en hondenmensen in hart en nieren.
En daarom heet het denk ik ook Dogtravel.Op de camping en in de pauzes wordt je enorm verwend en heb je na zo'n weekend het idee dat je een week vakantie gehad hebt.
Goede service,heel veel is mogelijk op gebied van dieeten,vegetarier zijn,op verzoek warme melk in je koffie,puppen opvang in overleg en hondenmensen in hart en nieren.
- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hangt af van het weekend dat je je inschrijft.
Er zijn weekenden die de 'grijze haren 'heet en dan loop je per dag iets meer dan 10 km. Heel relaxed met een hoog gehalte
aan vakantie gevoel. De andere weekenden zijn 20 km en dat is lekker flink doorlopen, genieten van spelende honden en de mooie natuur.

- Jolein
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
dit lijkt me wel wat
ff trainen met hond ook want die heeft het snel warm en mijn ervaring is dat ie dan gewoon gaat zitten
maar ja da's in de stad en in het bos met andere honden is het natuurlijk wel leuk!
Die luxe spreekt me ook erg aan!!!!!!!!!
Hoe zijn de bedden, ik heb erg snel last van mijn gewrichten.....brrrr
ff trainen met hond ook want die heeft het snel warm en mijn ervaring is dat ie dan gewoon gaat zitten

maar ja da's in de stad en in het bos met andere honden is het natuurlijk wel leuk!
Die luxe spreekt me ook erg aan!!!!!!!!!
Hoe zijn de bedden, ik heb erg snel last van mijn gewrichten.....brrrr
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Volgens mij zijn de bedden niet erg luxe. Dit staat op de site:
We hebben campingbedden in de vorm van stretchers. Deze zijn vrij hard. Mocht je wat zachter willen slapen, dan kan je zelf een matje meenemen voor op het campingbed of een luchtbed. De lengte van de campingbedden is circa 1.85 meter.

We hebben campingbedden in de vorm van stretchers. Deze zijn vrij hard. Mocht je wat zachter willen slapen, dan kan je zelf een matje meenemen voor op het campingbed of een luchtbed. De lengte van de campingbedden is circa 1.85 meter.
Groeten van Sioux
- Marit
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border collie en kruising
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
haha, het moet nog wel een beetje kamperen blijven.sioux schreef:Volgens mij zijn de bedden niet erg luxe. Dit staat op de site:
![]()