FEMIA IS A HERO
Dankzij haar ben ik zelf achter antibiotica aangegaan en gaf dat sinds vorige week dinsdag.
Het bultje is nihiel geworden!
Het plekje is nog wel kaal, maar onderhuids voel je geen verdikking meer, en het bultje is eigenlijk geen bultje meer maar nog een minimale verdikking!
De AB heeft dus geholpen..
DA vandaag gebeld met dit heugelijke nieuws en ze was hartstikke blij voor me! En voor RImpel natuurlijk ook.
Omdat het bultje nog niet helemaal weg is heb ik er nog een keer vijf dagen AB bij gekregen. (vroeg er natuurlijk zelf om he?! hahahaha)
Ik hou het natuurlijk goed in de gaten en mocht het toch terugkomen of niet helemaal weg zijn dan sta ik zo weer bij de DA.
Beter dit dan woensdag opereren natuurlijk!
Ze gaf al aan dat het nog wel een week of wat kon duren voordat er weer haar op zou groeien.
We vermoeden dat het toch een onstekinkje is geweest...omdat het bultje reageerde op de AB.
Omdat bij het biopt ook niet goed te zien was wat het was en er wel onstekingscellen gevonden werden, gaan we er maar vanuit dat het dus een onsteking is geweest van het een of ander.
Ikke blij!
Femia, Hartstikke bedankt voor je goede tip! Zonder jou had Rimpel woensdag onder het mes gelegen