even voorop gesteld dat ik met Puck ook train, en dat ze het hartstikke goed doet.
sandra nog gefeliciteerd
Ik ben bij zo'n ding gekomen uit nood, mijn schoonouders gingen oppassen, en ik voorzag allerlei narigheid van oudjes die door de straat gesleurd werden. Ik heb hem daarvoor getest, en het werkte, en mijn schoonvader heeft dat ding natuurlijk geheel niet gebruikt.
Het is niet dat ze niet luistert, of niet kan volgen, ze is gewoon net als alle anderen honden een heerlijk speelse hond van een jaar.
Dus ze ziet een andere bevriende hond (en altijd diesel natuurlijk) of ziet een paar kinderen in de verte en dan kan ze zo enthoustiast worden dat ze mij in een onbewaakt ogenblik zou kunnen omvertrekken.
in de winkel moest ik kiezen tussen iets om haar snuit, of iets om haar lijf.
Mijn motivering voor iets om haar lijf te verkiezen boven iets om haar snuit, is dat ze met dat ding om haar snuit geen contact meer heeft met bijvoorbeeld die vriendin, omdat ze dan haar kop moet draaien, en ze met dat ding om haar lijf wel dat contact kan hebben, alleen is het onprettig als ze te hard gaat. als ze rustiger is, heeft ze nergens last van.
Julie moeten geen ruzie maken hoor...
ik ga wel goed zoeken naar iemand die voor mij op maat iets kan maken , wat stevig is, en vooral wat breder.
Wat meer op een tuig lijkt, maar met de zelfde werking.
Er was hier ooit een topic over een halti tuig, dat om het lijf ging, daar is nooit verder op gereageerd met bevindingen.