Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

gister naar de trimster geweest.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

jesje
Vaste gebruiker

gister naar de trimster geweest.

Ongelezen bericht door jesje »

We zijn gister voor het eerst naar de trimster geweest. Het was voor een kleine kennismaking ze heeft hem gekamt en de nageltjes geknipt. bailey is bijna 12 weken dus er was niet veel te knippen. Ze heeft mij helemaal uitgelegd hoe je moet kammen,knippen enz. Bailey liet het allemaal maar mooi gebeuren. :denken: Thuis dus nog niet maar we oefenen :ok:
We zijn er ongeveer een half uur geweest en voor dit alles hoefden we niets te betalen. En nu maar hopen dat het de volgende x net zo makkelijk gaat :smile1: Het was in ieder geval een goed begin.
Groetjes Jessica & Bailey
Afbeelding
Bowie
Actief

Ongelezen bericht door Bowie »

Goed zeg dat je daar nu al mee begint :ok:
Groetjes van Marjolein, Bowie, Chanti & Chamook
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik vind het ook niet meer dan logisch dat ze hier niets voor vraagt, het scheelt een hele hoop als je een hond in de trimsalon krijgt die er op zo'n relaxte manier mee te maken krijgt. Goed voor de trimster en goed voor jou en Bailey! :ok:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

hercujess schreef:Ik vind het ook niet meer dan logisch dat ze hier niets voor vraagt, het scheelt een hele hoop als je een hond in de trimsalon krijgt die er op zo'n relaxte manier mee te maken krijgt. Goed voor de trimster en goed voor jou en Bailey! :ok:
Zeker een goede manier om zo Bailey aan de trimsalon te wennen! Maar 'niet meer dan logisch dat ze er niets voor vroeg'? In dat halve uur kun je ook iets doen wat wel geld oplevert toch? Dit is inderdaad een investering voor de toekomst en dan nu maar hopen dat het niet voor de toekomst van een collegatrimmer was :ok:
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Heel erg goed idee van je om Bailey nu al aan dat gepruts aan haar lijf te laten wennen! :ok:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”