Ze konden eigenlijk niet goed zien wat het nou was...maar ze hadden wel macellen?? of iets dergelijks gezien en ook ontstekingscellen.
Advies: een groter biopt laten doen of het bultje weghalen en alsnog opsturen voor onderzoek.
Tja...dan maar bultje weg laten halen he?!
woensdag 12 april (de meest ideale tijd wat betref werktijden, oppas, etc.) heb ik een afspraak gemaakt. 9.00 moeten we er zijn..
Liefst laat ik het morgen nog weghalen maar ik wil perse dat het goed te regelen is...de 12 e kunnen mijn vriend en ik samen heen. Ik ben de hele dag vrij, hij begint om half 2 en de dag erop ook. donderdag en vrijdag komt mijn moeder 's middags 3 uurtjes oppassen en daarna hebben we paasweekend.
Gatver...het zit me zo NIET lekker...ik ben er gewoon misselijk van.
Het moet onder een klein roesje of plaatselijke verdoving.
Dat kleine roesje gaat per infuus en ze kunnen iedere 5 minuten bijspuiten zeg maar...
dat roesje zit me dan weer niet lekker he?! Het is maar een kwartiertje...maar Sharpei's doen het niet goed op narcose, dat is duidelijk...wat is dan een roesje?
Om hem voor een kwartiertje nou onder gasnarcose te doen is ook wat misschien..
Maar wat denken jullie?
Het liefst hoop ik op plaatselijke verdoving...
Het is niet groot...het bultje...het ellendige lelijke rot bultje....dus wie weet...
Nou...goed...dat nieuws hebben we binnen,....nou kan ik me tot een paar dagen voor 12 april druk gaan lopen maken...
Ik vind het zo akelig...
Ik blijf erbij..simpel zat, totdat hij onder roesje is...en ik wil er ook bij zijn zodra hij wakker wordt...ik pieker er niet over hem in een hokkie wakker te laten worden zonder mamma...
Ik geloof ook niet dta dat zo'n probleem is hier...
Goed....ik ga maar eens even wat planten in potjes stoppen...