ik heb geen fokker genoemd , ik reageerde op iemand die zijn naam daar al had staan , das ff iets heel anders,missu schreef:Goh voor een forum wat jullie niks vinden hebben jullie het er maar druk mee.Het forum is opgezet voor de eigenaren en eigenlijk niet voor de fokkers.Ze mogen er wel komen maar waar ik al bang voor was is gebeurd.Gezeik op het forum.Jip is gebanned omdat hij dus een fokker bij naam heeft genoemd.Bij mij in het regelement staat dat dat niet mag en doe je het wel dat we je dan kunnen bannen en dat is dus ook gebeurd.Ik ben zelf geen fokker ik heb er ook helemaal geen verstand van,maar het forum is dus bedoeld voor de leken onder ons en wat jullie mss een hele domme vraag vinden is voor die mensen mss wel een hele belangrijke vraag.Maar jullie hebben forums genoeg om op te zitten dus een forum minder zullen jullie ook niet erg vinden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duitse Doggen!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
-
missu
- Actief
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
deze dingen waren wel bespreekbaar op het nddc forum , kom alleen maar op voor de doggen die het zogenaamd daar zo goed hebben.missu schreef:Degene die erover begon vertelde alleen waar zijn hond vandaan kwam waar daar ging het topic over waar komt je hond vandaan.Dat jip dan komt en dat soort dingen zegt heeft helemaal niks met dat topic te maken.En wat betreft de fokkers die zoeken hun meningsverschillen maar uit op een show ofzo maar niet op mijn forum want daar is het niet voor bedoeld.Het is voor de mensen die wat willen weten over hun dog en niet dat we elkaars ogen uitpikken.

- jip007
- Erelid
-
missu
- Actief
- Contacteer:
-
Tiësto
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Rare reactie, geen fokkers op jullie forum dan zou ik de lijst maar verder opschonen want ik heb jullie members niet allemaal nagekeken, maar er staan er naast mij nog zeker twee op. Als iemand een beginners fout maakt, omdat hij kennelijk niet alle forumregels heeft gelezen, dan kun je ook een mailtje sturen denk ik, maar goed Jip had misschien beter de kennelnaam kunnen noemen i.pv. de naam van de fokker, want daartegen hebben jullie geen bezwaarmissu schreef:Goh voor een forum wat jullie niks vinden hebben jullie het er maar druk mee.Het forum is opgezet voor de eigenaren en eigenlijk niet voor de fokkers.Ze mogen er wel komen maar waar ik al bang voor was is gebeurd.Gezeik op het forum.Jip is gebanned omdat hij dus een fokker bij naam heeft genoemd.Bij mij in het regelement staat dat dat niet mag en doe je het wel dat we je dan kunnen bannen en dat is dus ook gebeurd.Ik ben zelf geen fokker ik heb er ook helemaal geen verstand van,maar het forum is dus bedoeld voor de leken onder ons en wat jullie mss een hele domme vraag vinden is voor die mensen mss wel een hele belangrijke vraag.Maar jullie hebben forums genoeg om op te zitten dus een forum minder zullen jullie ook niet erg vinden.

- jip007
- Erelid
- jip007
- Erelid
ik heb geen fokker genoemd en geen kennel naam , dat was al gedaan door iemand andersTiësto schreef:Rare reactie, geen fokkers op jullie forum dan zou ik de lijst maar verder opschonen want ik heb jullie members niet allemaal nagekeken, maar er staan er naast mij nog zeker twee op. Als iemand een beginners fout maakt, omdat hij kennelijk niet alle forumregels heeft gelezen, dan kun je ook een mailtje sturen denk ik, maar goed Jip had misschien beter de kennelnaam kunnen noemen i.pv. de naam van de fokker, want daartegen hebben jullie geen bezwaarmissu schreef:Goh voor een forum wat jullie niks vinden hebben jullie het er maar druk mee.Het forum is opgezet voor de eigenaren en eigenlijk niet voor de fokkers.Ze mogen er wel komen maar waar ik al bang voor was is gebeurd.Gezeik op het forum.Jip is gebanned omdat hij dus een fokker bij naam heeft genoemd.Bij mij in het regelement staat dat dat niet mag en doe je het wel dat we je dan kunnen bannen en dat is dus ook gebeurd.Ik ben zelf geen fokker ik heb er ook helemaal geen verstand van,maar het forum is dus bedoeld voor de leken onder ons en wat jullie mss een hele domme vraag vinden is voor die mensen mss wel een hele belangrijke vraag.Maar jullie hebben forums genoeg om op te zitten dus een forum minder zullen jullie ook niet erg vinden.

- jip007
- Erelid
nog ff , als het niet voor fokkers (we fokken trouwens niet meer) waarom worden ze ddan wel toegelaten. En als je geen naam van een fokker mag noemen , waarom is er dan een topic geopend .... waar komt je dog vandaan.... klopt toch van geen kant. Misschien moet je zelf eens goed lezen wat er in je regelement staat. Ben trouwens en zijmissu schreef:Goh voor een forum wat jullie niks vinden hebben jullie het er maar druk mee.Het forum is opgezet voor de eigenaren en eigenlijk niet voor de fokkers.Ze mogen er wel komen maar waar ik al bang voor was is gebeurd.Gezeik op het forum.Jip is gebanned omdat hij dus een fokker bij naam heeft genoemd.Bij mij in het regelement staat dat dat niet mag en doe je het wel dat we je dan kunnen bannen en dat is dus ook gebeurd.Ik ben zelf geen fokker ik heb er ook helemaal geen verstand van,maar het forum is dus bedoeld voor de leken onder ons en wat jullie mss een hele domme vraag vinden is voor die mensen mss wel een hele belangrijke vraag.Maar jullie hebben forums genoeg om op te zitten dus een forum minder zullen jullie ook niet erg vinden.

- Youp
- Zeer actief
- Jacqueline.
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Tsss...jip007 schreef:ik feliciteerde flora met haar 2e prijs op de jongehonden dag , ook opeens verdwenen
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, dan had ik ook wel mogen winnen! Ik heb tenslotte ook een dog van een bestuurslid!jip007 schreef:iemand zei dat f alleen maar in de prijzen viel omdat ze in het bestuur van de nddc zit . Toen zei ik dat ik en iedereen wel wist dat dat niet zo was , omdat toen ze nog geen bestuurslid was , haar doggen ook altijd geplaatst werden. Ook gewist
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou, als je zelfs al niet iemand meer mag feliciteren...?!?Tiësto schreef:Jij hebt helemaal niets bijzonders geschreven, oke behalve de felicitatie dandat had je misschien daar beter niet kunnen doen.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Zijn fokkers geen eigenaren dan?!missu schreef:Het forum is opgezet voor de eigenaren en eigenlijk niet voor de fokkers.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
En ze mogen elkaar blijkbaar ook vooral niet feliciteren met behaalde resultaten!?Gordonsetter23 schreef:bij gods gratie mogen ze er komen die fokkers als ze vooral elkaars naam maar niet noemen en ook maar niet zeggen wat ze van elkaars opvattingen vinden, beetje bekrompen en weinig democratisch als je het mij vraagt.
Groetjes, Karen
- greatdane
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
- Aantal honden: 2
-
Tiësto
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Had je mij maar moeten vragen of ik hem wilde voorbrengen, dan had je dubbel kansScooby schreef:Nou, dan had ik ook wel mogen winnen! Ik heb tenslotte ook een dog van een bestuurslid!jip007 schreef:iemand zei dat f alleen maar in de prijzen viel omdat ze in het bestuur van de nddc zit . Toen zei ik dat ik en iedereen wel wist dat dat niet zo was , omdat toen ze nog geen bestuurslid was , haar doggen ook altijd geplaatst werden. Ook gewist

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Tiësto schreef:Had je mij maar moeten vragen of ik hem wilde voorbrengen, dan had je dubbel kansScooby schreef:Nou, dan had ik ook wel mogen winnen! Ik heb tenslotte ook een dog van een bestuurslid!jip007 schreef:iemand zei dat f alleen maar in de prijzen viel omdat ze in het bestuur van de nddc zit . Toen zei ik dat ik en iedereen wel wist dat dat niet zo was , omdat toen ze nog geen bestuurslid was , haar doggen ook altijd geplaatst werden. Ook gewist![]()
Groetjes, Karen
-
Tiësto
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- jip007
- Erelid
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
Cocochanel
-
Tiësto
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Tiësto
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Natuurlijk doen we dat niet, maar als ze hier op dit forum daar zoveel reclame voor maken en roepen dat het daar zooo gezellig is, dan is het logisch dat de mensen zich daar aanmelden en ook logisch dat ze hun ervaringen hier delen.twinkeltje schreef:blijf gewoon gezellie hier
iets beters vinden jullie toch niet
zeker niet met jullie gerel
maar we zijn geen dingen van anderen forums hier aan het uit vechten hedat zouden jullie nooit doen he
daar zijn jullie te braaf voor toch
Maar natuurlijk houden we het netjes, maar een beetje vermakelijk is het wel

- jip007
- Erelid
wij zijn heel braaf twinkel dat weet je tochtwinkeltje schreef:blijf gewoon gezellie hier
iets beters vinden jullie toch niet
zeker niet met jullie gerel
maar we zijn geen dingen van anderen forums hier aan het uit vechten hedat zouden jullie nooit doen he
daar zijn jullie te braaf voor toch

-
Essy