zijn er ook chihuahua's met een staart naar beneden,want bij de meeste staan ze gekruld omhoog.
nou als je het weet vertel het me
weet je ook verkoopadressen?
die kun je ook altijd geven
xx rowan
Moderator: moderatorteam
een chihuahua hoort de staart omhoog te dragen....Chihuahua_mOppa schreef:hallo allamaal![]()
zijn er ook chihuahua's met een staart naar beneden,want bij de meeste staan ze gekruld omhoog.
nou als je het weet vertel het me![]()
die kun je ook altijd geven![]()
xx rowan

yamie schreef:een chihuahua hoort de staart omhoog te dragen....Chihuahua_mOppa schreef:hallo allamaal![]()
xx rowan
corinne schreef:Hoe bedoel je, met de staart naar beneden?
Het ligt maar net aan de 'mood' van de hond, aan het moment en aan de dominantie van de hond hoe zijn/haar staart staat.
Hier een paar foto'tjes van mijn chihuahua Isa:
met staart omhoog:
en omlaag:
Tip: ben je echt geïnteresseerd in een chihuahua, ga dan eerst flink wat info verzamelen en koop niet bij de eerste de beste (brood)fokker een hondje.
Kijk eens op het forum van: www.chihuahua-club.nl
Je hebt een mailtje...Chihuahua_mOppa schreef:hallo allamaal![]()
xx rowan

bart smit? intertoys?Annelies schreef:Je hebt een mailtje...Chihuahua_mOppa schreef:hallo allamaal![]()
xx rowan
Nee hoor... stuur je mailadres maar naar mijn pb, dan krijg je hem ook...yamie schreef:bart smit? intertoys?Annelies schreef:Je hebt een mailtje...Chihuahua_mOppa schreef:hallo allamaal![]()
xx rowan

uh nouAnnelies schreef:Nee hoor... stuur je mailadres maar naar mijn pb, dan krijg je hem ook...yamie schreef:bart smit? intertoys?Annelies schreef:Je hebt een mailtje...Chihuahua_mOppa schreef:hallo allamaal![]()
xx rowan
Tssss...Je had hem al gekregen...op 15 maart...yamie schreef:uh nouAnnelies schreef:Nee hoor... stuur je mailadres maar naar mijn pb, dan krijg je hem ook...yamie schreef:bart smit? intertoys?Annelies schreef: Je hebt een mailtje...weet niet of ik dat wel wil

dat dacht ik alAnnelies schreef:Tssss...Je had hem al gekregen...op 15 maart...yamie schreef:uh nouAnnelies schreef:Nee hoor... stuur je mailadres maar naar mijn pb, dan krijg je hem ook...yamie schreef: bart smit? intertoys?weet niet of ik dat wel wil
![]()
Ik heb een chihuahua, één kruising chihuahua, een JR, eenSpriet schreef:opzich bij greys moet t kunnen.M@ri@nne schreef:Verder vraag ik mij af of een Chihuahua een goede combi is met de Greyhound die je nu hebt. :N:
Ken iemand met 3 chihuahua's en 1 grey, en (ff tellen) 3 of 4 whippets...
maar das per hond verschillend denk k...