Ik liep net met Luna in de tuin en na 5 minuten was ik haar kwijt. Ik vond haar onder de struiken, liggend, bibberend en helemaal ontdaan met staartje tussen de benen. Ik heb haar goed nagekeken maar kan niets vinden. Mee naar binnen genomen en haar haar eten gegeven, dit at ze gewoon op. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ze per ongeluk een steen in heeft geslikt, daar speelt ze helaas altijd mee. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Ze heeft net een bak met Carnibest op, maar ik weet niet of ik daar wel goed aan heb gedaan. Ze ligt nu te slapen maar ze is duidelijk erg ontdaan. Gewoon maar afwachten? Ik weet niet wat zo'n steen doet in zo'n klein lichaampje.
Groetjes Petra
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
steen ingeslikt?
Moderator: moderatorteam
- peet
- Actief
- Aantal honden: 1
-
canecorsonancy
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Op dit moment kun je volgens mij weinig doen behalve haar goed in de gaten houden. Het kan ook zijn dat ze zich verslikt heeft in zo'n steen en die uitgehoest heeft. Als ik me flink verslik ben ik daarna ook altijd nog eventjes wat ontdaan.
En dan weten wij mensen wat verslikken is. Voor een hond lijkt me dat toch wat anders.
Hou haar maar goed in de gaten. Het hoeft geen steen te zijn geweest. Misschien is ze heel ergens anders van geschrokken.
Hou haar maar goed in de gaten. Het hoeft geen steen te zijn geweest. Misschien is ze heel ergens anders van geschrokken.
Groetjes,
Nancy Koper
La Grazia Di Dio Cane Corso Italiano
Waar iedere hond een huishond is
Nancy Koper
La Grazia Di Dio Cane Corso Italiano
Waar iedere hond een huishond is
- peet
- Actief
- Aantal honden: 1
Ja, ik houd haar goed in de gaten. Ze ligt nog steeds te slapen, maar haar ademhaling is normaal. Ik ben altijd een beetje snel in paniek met Luna, we hebben namelijk al heel wat meegemaakt en het is nu eindelijk rustig in de tent. Het is ook geen kinderachtig hondje, dus als ze zo doet dan moet er echt iets aan de hand zijn. Ik ga haar in ieder geval de komende dagen wel goed in de gaten houden.
Gr. Petra
Gr. Petra
-
canecorsonancy
- Vaste gebruiker
- Contacteer: