Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo dit zijn wat fotos van Boris de hond van mijn zus.
Zij gaan iedere zondag met ons mee wandelen in het bos of op de heide is een leuk gezicht dan deze grote lobbes en mijn kleine beagle van 5 maanden mienie en maxi. Maar wij vragen ons nu af wat voor een kruising het is er werd gezegt bennersenner en rotweiler maar hij is veel groter dan die twee. Wie heeft er een idee
Ik heb hier laatst een blaadje gezien en daar viel mij ook een hond op en die lijkt 100% op de hond die jij plaatst.
Er staat idd bij Duitse Dog/Doberman.
Mooi is hij zeker
Duitse Dog/Rottweiler is het zeker niet die loopt hier 1 en die lijkt hier echt niet op.
Ik zie er ook iets van een bloedhond of een coonhound in. Vooral op de linkerfoto.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
leuke reacties allemaal bedankt.
Mensen lopen vaak een stukje om als ze hem zien omdat ie zo groot is maar het is eigenlijk een knuffekont wil ook graag op schoot alleen dat past niet echt dan word je geplet de DA noemt hem altijd puppie want hij gedraagt zich als een pup
gaat geloof ik iets mis met de tekst of de fotos bij mij de tekst is nu heel breed weet iemand wat ik daar aan moet doen gaat anders niet goed denk ik zo
Ik vind het trouwens een ontzettend leuke en mooie hond.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
simba1 schreef:leuke reacties allemaal bedankt.
Mensen lopen vaak een stukje om als ze hem zien omdat ie zo groot is maar het is eigenlijk een knuffekont wil ook graag op schoot alleen dat past niet echt dan word je geplet de DA noemt hem altijd puppie want hij gedraagt zich als een pup
simba1 schreef:leuke reacties allemaal bedankt.
Gonny ik heb al 3 x gekeken...maar wat zeg je nou? niks toch?
grote zwitserse sennen x rottweiler
of dog x rottweiler
black&tan coonhound is minder groot en heeft ook meer losse huid.
en er is hier in nederland ooit maar 1 nest geboren.
bloedhond lijkt me ook niet, veel zwaarder in bouw en ook meer huid.