Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wilde is even weten of er meer mensen zijn met 3honden of meer!!
Ik wordt er namelijk behoorlijk mee uitgelachen omdat ik er zoveel heb en welke rassen ik bij mekaar heb!!
Ik heb namelijk een Mechelse herder, een Jack Russel en een poedeltje.
Oke mensen niet me uitlachen hoor
Groetjes Tamara
Teicaatje ik hou superveel van je!!!!!
Je kan beter met dieren te doen hebben als met sommige mensen!!!!
Ik heb er drie en ook drie totaal verschillende rassen. Vind het heerlijk, beetje van alles wat De roedel bestaat uit een kruising westie x poedel, kruising shih tzu x maltezer en een border collie
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Hier ook 3 honden 2 Papillons en 1 Engelse cocker plus Papillon pups op komst en daar blijven er 1 of 2 van plus dat ik op de wachtlijst sta voor een Papillon
Wij hebben er ook 3. En ja..de kritieken zijn niet van de lucht. Het is toch niet normaal om 3 honden te hebben!
Nou wij hebben ze lekker wel!
Een mega-kooiker , een kruising teckel en een kruising York
Wij hebben er ook 3 en ik krijg eigenlijk zelden commentaar. Wel schrok de buurvrouw van de week toen ik een logeetje had. Ze zei: "Oh, heb je er nog een bij? Ik moet maar eens aan verhuizen gaan denken." Nadat ik had gezegd dat het maar een logeetje was, wees ik op haar dikke buik en zei: "Oh, komt er nog eentje bij?"
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Belle schreef:Wij hebben er ook 3 en ik krijg eigenlijk zelden commentaar. Wel schrok de buurvrouw van de week toen ik een logeetje had. Ze zei: "Oh, heb je er nog een bij? Ik moet maar eens aan verhuizen gaan denken." Nadat ik had gezegd dat het maar een logeetje was, wees ik op haar dikke buik en zei: "Oh, komt er nog eentje bij?"
Belle schreef:Wij hebben er ook 3 en ik krijg eigenlijk zelden commentaar. Wel schrok de buurvrouw van de week toen ik een logeetje had. Ze zei: "Oh, heb je er nog een bij? Ik moet maar eens aan verhuizen gaan denken." Nadat ik had gezegd dat het maar een logeetje was, wees ik op haar dikke buik en zei: "Oh, komt er nog eentje bij?"
Haha, goed zeg! De buurvrouw hiernaast zegt ook altijd: wel veel,hè....3 honden????
Antwoord ik een keer met : ach, je hebt er minder herrie van dan 5 kinderen! (die heeft zij dan weer.) :N:
Hier 4 honden, binnenkort hopelijk uitbreiding van de roedel. Wel allemaal van hetzelfde ras (border collie) dus dat scheelt alweer, hoewel onze oudste reu Bayko vaak voor iets anders wordt aangezien omdat ie toevallig niet zwart-wit is
Ik heb er 8 (en nu tijdelijk 16 we hebben ook 8 pups)
We houden 1 van onze pups aan dus zometeen loop ik met 9 honden te wandelen
ik heb witte herders en schotse herders als mensen mij tegenkomen met mijn honden gaan ze meestal aan de kant van de weg staan (zeker bang dat er een iets doet )hahaha
nou echt niet hoor ze luisteren allemaal perfect en wat andere mensen denken te moeten zeggen als ze je met meerdere honden zien daar trek ik me toch niets van aan.opmerkingen als he krijg je korting bij de hondenbelasting of ruim je ook de stront op van die joekels laat ik maar langs me heen gaan
Joy