Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Overgeven

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Reini
Zeer actief

Overgeven

Ongelezen bericht door Reini »

Vegas heeft vanmorgen een half uur na zijn maaltijd de hele boel er weer uitgegooid. De carnibest was nog keurig in tact maar ik heb het opgeruimd.

Is er nu meteen iets aan de hand of kan het zijn dat het gewoon verkeerd is gevallen? Ik had vanmorgen weinig tijd en ik heb het niet lang uit de koelkast gehad voordat ik het aan hem gaf, kan dat er mee te maken hebben? Normaal haal ik het er ruim 20 minuten van te voren uit.

Gisteravond leek hij wel wat misselijk maar hij heeft geen kokneigingen gehad o.i.d.. Ik wilde hem eerst wat gember geven maar toen leek het al weer over.

Zal ik hem straks weer een nieuwe maaltijd aanbieden of zal ik gewoon maar even wachten tot vanavond?

Hij is verder niet ziek :wink:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Ik zou gewoon even wachten maar niet tot vanavond, Fangio heeft dat ook nog wel eens smorgens en dan wacht ik meestal tot rond de middag :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Reini
Zeer actief

cloris schreef:Ik zou gewoon even wachten maar niet tot vanavond, Fangio heeft dat ook nog wel eens smorgens en dan wacht ik meestal tot rond de middag :wink:
Ik rij straks wel even naar huis en dan haal ik de carnibest op :ok: Dan geef ik hem de maaltijd tegen de middag.
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Re: Overgeven

Ongelezen bericht door ien »

Reini schreef:Vegas heeft vanmorgen een half uur na zijn maaltijd de hele boel er weer uitgegooid. De carnibest was nog keurig in tact maar ik heb het opgeruimd.

Is er nu meteen iets aan de hand of kan het zijn dat het gewoon verkeerd is gevallen? Ik had vanmorgen weinig tijd en ik heb het niet lang uit de koelkast gehad voordat ik het aan hem gaf, kan dat er mee te maken hebben? Normaal haal ik het er ruim 20 minuten van te voren uit.

Gisteravond leek hij wel wat misselijk maar hij heeft geen kokneigingen gehad o.i.d.. Ik wilde hem eerst wat gember geven maar toen leek het al weer over.

Zal ik hem straks weer een nieuwe maaltijd aanbieden of zal ik gewoon maar even wachten tot vanavond?

volgende keer gewoon laten liggen en als ze het weer eten is er gewoon niets aan de hand!!
kan te koud geweest zijn, ze gooien het er dan uit om weer opnieuw te eten!!
is een "hondse" manier van eten
:wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Als de hondjes hier spugen kijk ik altijd of ze het nog op willen eten of niet. Vallen ze daarna meteen aan op hun eigen braaksel (meestal dan een nog niet verteerde maaltijd inderdaad) dan laat ik het ze weer opeten (lekker makkelijk mer opruimen ook :mrgreen: ) en is er daarna eigenlijk nooit meer wat aan de hand.

Spugen ze en lopen vervolgens weg van het braaksel dan zijn ze echt ziekig :wink:
Afbeelding
Leanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
Aantal honden: 1

Re: Overgeven

Ongelezen bericht door Leanne »

ien schreef:
Reini schreef:Vegas heeft vanmorgen een half uur na zijn maaltijd de hele boel er weer uitgegooid. De carnibest was nog keurig in tact maar ik heb het opgeruimd.

volgende keer gewoon laten liggen en als ze het weer eten is er gewoon niets aan de hand!!
kan te koud geweest zijn, ze gooien het er dan uit om weer opnieuw te eten!!
is een "hondse" manier van eten
:wink:
Ben blij dat wij daar geen last van hebben :mrgreen:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ik kon het niet laten liggen want mijn collega's begonnen allemaal te kokhalzen van een hoopje kots om 06.00 op de zaak
:kotz: :mrgreen:
Als het thuis zou zijn gebeurd had ik wel even afgewacht :wink:

Ik heb hem om half 1 opnieuw eten gegeven dat is er nog niet uitgekomen :ok:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Reini schreef:
Gelukkig :ok:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Reini schreef:Ik kon het niet laten liggen want mijn collega's begonnen allemaal te kokhalzen van een hoopje kots om 06.00 op de zaak
:kotz: :mrgreen:
Als het thuis zou zijn gebeurd had ik wel even afgewacht :wink:

wauw,dan was het voor hem helemaal een feestmaal geworden :smile:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

ien schreef:wauw,dan was het voor hem helemaal een feestmaal geworden :smile:
:smile: :smile: :smile: Gadverdarrie :mrgreen:
Afbeelding