duhhhhhhhhhhhhhh
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jack russel Black and tan
Moderator: moderatorteam
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
jidde
-
klaske
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
-
jidde
- Mol
- Zeer actief
three color is black and tan + wit. plus dat het recesief verevent is, en je dus met juiste selectie bewust black and tan kan fokken, en dat je zelfs onbewust black and tan can fokken.
het zelfde probleem komt bij de AM staf ook voor en hier worden ook nog steeds Black and tan honden geboren uit ouders die niet eens three color dominant tonen.
selectie in kleur van Black and tan is gewoon mogelijk, het zijn geen bastaards niks van dat het is zoals gezegt een NEK.
en dan kan je bij hoog en laag beweren dat een 3 color anders is van basis niks is minder waar. en dat de markering niet altijd over 1 komt kan inderdaad maar overwegend zijn de black and tan spottings op de plaatsen waar ze horen, bij de rot kan het ook voor komen dat het masker geheel licht bruin is, of dat er teveel zwart in zit, kijk bij de bernersenne, hier moet bewust gefokt worden op het wit in de vacht en hier zien we ook veel verloop in.
dus JA black and Tan kan bewust gefokt worden door juiste selectie van het fok matriaal.
mol
het zelfde probleem komt bij de AM staf ook voor en hier worden ook nog steeds Black and tan honden geboren uit ouders die niet eens three color dominant tonen.
selectie in kleur van Black and tan is gewoon mogelijk, het zijn geen bastaards niks van dat het is zoals gezegt een NEK.
en dan kan je bij hoog en laag beweren dat een 3 color anders is van basis niks is minder waar. en dat de markering niet altijd over 1 komt kan inderdaad maar overwegend zijn de black and tan spottings op de plaatsen waar ze horen, bij de rot kan het ook voor komen dat het masker geheel licht bruin is, of dat er teveel zwart in zit, kijk bij de bernersenne, hier moet bewust gefokt worden op het wit in de vacht en hier zien we ook veel verloop in.
dus JA black and Tan kan bewust gefokt worden door juiste selectie van het fok matriaal.
mol
-
jidde
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
mol .. daar gaat het dus niet om... jou laatste zin, dat is idd de spijker.. en daar gaat het bij de B&T van nu dus niet om, en als er dus een gericht fokprogramma is, praten we verder.. en dan zullen die als een ander ras benoemd wordenMol schreef:three color is black and tan + wit. plus dat het recesief verevent is, en je dus met juiste selectie bewust black and tan kan fokken, en dat je zelfs onbewust black and tan can fokken.
en dan kan je bij hoog en laag beweren dat een 3 color anders is van basis niks is minder waar. en dat de markering niet altijd over 1 komt kan inderdaad maar overwegend zijn de black and tand spottings op de plaatsen waar ze horen, bij de rot kan het ook voor komen dat het masker geheel licht bruin is, of dat er teveel zwart in zit, kijk bij de bernersener, hier moet bewust gefokt worden op het wit in de vacht en hier zien we ook veel verloop in.
mol
-
jidde
-
klaske
- Mol
- Zeer actief
tja misschien de waarheid, echter is dit niet omdat jij zo goed je huiswerk doet, en mensen beledigt waar jij nog een hele hoop van zou kunnen leren als je die plaat voor je smoelwerk weg zou halen en je ontopic zou houden zonder zomaar beledigend te worden tegen iemand die je niet eens persoonlijk kent, fietsbel.klaske schreef:nou mol , je bent gelukkig nog beleefd , dat waardeer ik teminste !!
mol
- Kit
- Erelid
-
miekmiek
Mol schreef:tja misschien de waarheid, echter is dit niet omdat jij zo goed je huiswerk doet, en mensen beledigd waar jij nog een hele hoop van zou kunnen leren als je die plaat voor je smoelwerk weg zou halen en je ontopic zou houden zonder zomaar beledigent te worden tegen iemand die je niet eens persoonlijk kent, fietsbel.klaske schreef:nou mol , je bent gelukkig nog beleefd , dat waardeer ik teminste !!
mol
-
Marion.
Owwww blaag! Hoe durf je het over respect te hebben (met schreeuwletters nog wel), als jij in hetzelfde postje iemand niet 100 noemt. Ga in de hoek staan en schaam je!klaske schreef:Yamie is niet helemaal 100 als je het mij vraagt maar ok, als er meerdere mensen zijn die kruisingen niet leuk vinden .
Yamie heb nu eens RESPECT
Zien andere gebruikers hethier dan niet ? nu ook op mol af reageren !!
-
klaske
-
miekmiek
Nou moet je echt even normaal gaan doen. Ik zit dit hele topic te lezen, en zonder op de vraag in te gaan hoe of wat het zit met black and tan, ik vind dat jij echt heel onbeschoft bent.klaske schreef:Yamie is niet helemaal 100 als je het mij vraagt maar ok, als er meerdere mensen zijn die kruisingen niet leuk vinden .
Yamie heb nu eens RESPECT
Zien andere gebruikers hethier dan niet ? nu ook op mol af reageren !!
- Mol
- Zeer actief
- Kit
- Erelid
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief