Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wanneer weer beginnen met vlooien/teken middel
Moderator: moderatorteam
wanneer weer beginnen met vlooien/teken middel
Wanneer beginnen jullie weer?
Mar
Mar
-
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- rianneke
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Daantje*
- Zeer actief
Ik behandel ze eigenlijk alleen tegen vlooien als ik zie of vermoed dat ze ze hebben.
Tegen teken behandel ik ze niet. Simba heeft in de twee jaar dat ik hem heb nog maar 1 teekje gehad. Ik controleer hem er uiteraard wel haast dagelijks op.
Bij de JR van mijn tante zag ik laatst drie teken zitten. Toen ik dat tegen mijn oom zei, kreeg ik als antwoord:
ach die vallen er vaneigens weer af.
Nou ja, toen heb ik ze er zelf maar uitgehaald, vond het ook zo zielig voor het beestje en niet echt gezond.
Tegen teken behandel ik ze niet. Simba heeft in de twee jaar dat ik hem heb nog maar 1 teekje gehad. Ik controleer hem er uiteraard wel haast dagelijks op.
Bij de JR van mijn tante zag ik laatst drie teken zitten. Toen ik dat tegen mijn oom zei, kreeg ik als antwoord:

Nou ja, toen heb ik ze er zelf maar uitgehaald, vond het ook zo zielig voor het beestje en niet echt gezond.

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
Zou beginnen maar de frontline was op en ik dus naar de dierenarts. Wat blijkt, het hele jaar door moet je geven. Vlooien eitjes komen in de winter in de huiskamer lekker uit. Nu heb ik gelukkig nog geen vlooien
ga ook meteen zijn wormenkuur geven. Ook gekocht. Was trouwens wel weer een rib uit m'n lijf maar goed.
Mar

ga ook meteen zijn wormenkuur geven. Ook gekocht. Was trouwens wel weer een rib uit m'n lijf maar goed.
Mar
- starfleet
- Erelid
Als je honden behandeld zijn met frontline dan hebben de vlooien geen kans om eieren te leggen en in de wintermaanden lopen ze buiten geen vlooien meer op. Dit jaar moest je wel wat langer doorgaan omdat het zo'n warm najaar was, maar op het moment komt er buiten nog geen enkele vlo uit.marjolein1 schreef:Zou beginnen maar de frontline was op en ik dus naar de dierenarts. Wat blijkt, het hele jaar door moet je geven. Vlooien eitjes komen in de winter in de huiskamer lekker uit. Nu heb ik gelukkig nog geen vlooien![]()
Mar
Anne
Ik ben inderdaad langer doorgegaan met dat spul. Ik dacht op een gegeven moment dat ik misschien wel zou kunnen stoppen i.v.m het koude weer. Vond het eigenlijk een beetje onlogisch er mee door te gaan. Het klopt dan je verhaal want ik heb nog geen vlooien in huis
Tsja nu is het hartstikke koud en wat nu? Jassus nu weet ik het weer niet. Dat gif is denk ik ook niet alles toch. Zucht. Wanneer begin jij dan ??
Mar

Tsja nu is het hartstikke koud en wat nu? Jassus nu weet ik het weer niet. Dat gif is denk ik ook niet alles toch. Zucht. Wanneer begin jij dan ??
Mar
- starfleet
- Erelid