Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
glucobest / gluc.-chondr.
Moderator: moderatorteam
-
annemie
- Zeer actief
glucobest / gluc.-chondr.
Boris krijgt al ruim een jaar glucosamine/chondroitine van glucosamine.com, nu ben ik overgestapt op glucobest omdat daar nog andere toevoegingen bij zitten. Mag ik de 2 door elkaar gebruiken, ik heb nog ampullen over en als we ergens naartoe gaan, vind ik de pillen wel handiger dan het poeder of kan je beter bij 1 product blijven.
groetjes!

- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: glucobest / gluc.-chondr.
Je kunt gerust afwisselen, maakt niet zoveel uit.annemie schreef:Boris krijgt al ruim een jaar glucosamine/chondroitine van glucosamine.com, nu ben ik overgestapt op glucobest omdat daar nog andere toevoegingen bij zitten. Mag ik de 2 door elkaar gebruiken, ik heb nog ampullen over en als we ergens naartoe gaan, vind ik de pillen wel handiger dan het poeder of kan je beter bij 1 product blijven.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Annemie,
Je kan het wel gebruiken tijdens vakanties en dergelijke, maar Glucobest is niet te vergelijken met de artikelen van glucosamine.com.
Glucobest bestaat tegenwoordig ook in tabletvorm, dus die zou je ook kunnen nemen. Die zijn ook gemakkelijk mee te nemen.
Je kan het wel gebruiken tijdens vakanties en dergelijke, maar Glucobest is niet te vergelijken met de artikelen van glucosamine.com.
Glucobest bestaat tegenwoordig ook in tabletvorm, dus die zou je ook kunnen nemen. Die zijn ook gemakkelijk mee te nemen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe bedoel je dat precies?Scooby schreef:Je kan het wel gebruiken tijdens vakanties en dergelijke, maar Glucobest is niet te vergelijken met de artikelen van glucosamine.com.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi,
Glucobest is een zogenaamd 'complex-middel', zodanig samengesteld dat de optimale verhoudingen glucosamine, chondroïtine, msm, mangaan, magnesium en vitamine C er in zitten. Bij Glucosamine.com worden alleen glucosamine en chondroïtine los verkocht, geen msm etc. Je moet het dus zelf mengen.
In verschillende studies is te lezen dat glucosamine en chondroïtine altijd samen gegeven moeten worden. Bovendien ondersteunen mangaan en vitamine C de werking van beide stoffen. Het is dus een totaalmiddel, zeer breed met tevens een natuurlijke pijnstiller er in die zeer waardevol is (msm).
Losse producten moet je dus zelf mengen om een betere werking te krijgen.
Glucobest is een zogenaamd 'complex-middel', zodanig samengesteld dat de optimale verhoudingen glucosamine, chondroïtine, msm, mangaan, magnesium en vitamine C er in zitten. Bij Glucosamine.com worden alleen glucosamine en chondroïtine los verkocht, geen msm etc. Je moet het dus zelf mengen.
In verschillende studies is te lezen dat glucosamine en chondroïtine altijd samen gegeven moeten worden. Bovendien ondersteunen mangaan en vitamine C de werking van beide stoffen. Het is dus een totaalmiddel, zeer breed met tevens een natuurlijke pijnstiller er in die zeer waardevol is (msm).
Losse producten moet je dus zelf mengen om een betere werking te krijgen.
Groetjes, Karen
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
annemie
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Annemie,annemie schreef:Bedankt, ik ben idd overgestapt op glucobest omdat er daar meer inzit. Kan je de tabletjes ook bij de carnibest-verkooppunten verkrijgen want op de site zag ik enkel het poeder staan.
Niet alle Carnibest-verkooppunten zijn ook Glucobest-verkooppunten. Op www.glucobest.nl vind je de verkooppunten van Glucobest.
Op de site van Glucobest staat inderdaad alleen nog de poeder, maar als het goed is, kun je via ieder verkooppunt ook de tabletten bestellen.
Groetjes, Karen
-
annemie
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Annemie,
Nee, ik geef zelf de poedervorm van Glucobest.
Nee, ik geef zelf de poedervorm van Glucobest.
Groetjes, Karen
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer: