Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pinstillers
Moderator: moderatorteam
- Zoie
- Zeer actief
pinstillers
Sien moet een week aan de lijn vanwege eeb blessure aan haar schouder, en de DA heeft pijnstillers mee gegeven vanwege de ontstekingremmende werking. Gevolg, sien natuurlijk harstikke druk in huis. Ik vraag me af of die pijnstillers wel zo'n goed idee zijn. Aan de andere kant, voorheen liep ze eigenlijk ook in hoofdzaak door de pijn heen. Maar misschien dat pijn toch een beetje kan helpen het rustig aan te doen
Want doen jullie in zo'n geval ?

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Job loopt net zo hard door, ook al verrekt hij van de pijn
Als ze toch door de pijn heen loopt zou ik die pijn wel verlichten.
En succes, niet leuk om energiebommetjes een hele week aan de lijn te moeten houden
En succes, niet leuk om energiebommetjes een hele week aan de lijn te moeten houden
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Zoie
- Zeer actief
Dank je. Ja , het is natuurlijk nu wel even flink balen, aan de andere kant moet het gewoon even, want met een chronische blessure of zo zijn we een stuk verder van huis.Lysette schreef:Job loopt net zo hard door, ook al verrekt hij van de pijnAls ze toch door de pijn heen loopt zou ik die pijn wel verlichten.

- Monique_Nino
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Aantal honden: 1
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Spike heeft ook wel eens pijnstilling nodig. Dan geef ik hem de helft. Zodat de pijn toch wel onderdrukt wordt, want veel pijn is ook zo triest. Maar nog wel dat hij niet gelijk helemaal denkt dat hij alles kan.
Daisy heeft het ook soms nodig voor haar voorpootje, maar die geef ik wel het volle pond. Het werkt bij haar veel minder goed, plus dat zij sneller rustig aan doet.
Daisy heeft het ook soms nodig voor haar voorpootje, maar die geef ik wel het volle pond. Het werkt bij haar veel minder goed, plus dat zij sneller rustig aan doet.
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Jan,
Dat ligt er een beetje aan wà t voor blessure jullie hond precies heeft. Als er ook een ontsteking geremd moet worden, krijgt de hond deze pijnstillers dus niet alleen om de pijn te stillen. Dan zou ik er dus niet zomaar mee stoppen.
Dat ligt er een beetje aan wà t voor blessure jullie hond precies heeft. Als er ook een ontsteking geremd moet worden, krijgt de hond deze pijnstillers dus niet alleen om de pijn te stillen. Dan zou ik er dus niet zomaar mee stoppen.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Zoie
- Zeer actief
nou ja, laat ik maar niet zelf gaan dokteren en de voorgeschreven pijnstillers geven. Ik zat er al weer over te denken of ik ze niet gecheiden moet gaan houden.
Zou blij zijn als het voorjaar wordt. Heb zo'n idee dat sien een echte zwemster wordt, kan ik op een veilige manier aan spieropbouw gaan doen. Hoe meer spieren, hoe beter de gewrichten beschermd zijn.
Spok is ondertussen ook prima bespierd, voor het type hond dan dat hij is, in kilo's stelt het natuurlijk niks voor.
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Zou blij zijn als het voorjaar wordt. Heb zo'n idee dat sien een echte zwemster wordt, kan ik op een veilige manier aan spieropbouw gaan doen. Hoe meer spieren, hoe beter de gewrichten beschermd zijn.
Spok is ondertussen ook prima bespierd, voor het type hond dan dat hij is, in kilo's stelt het natuurlijk niks voor.
Bedankt allemaal voor het meedenken.