Vind het leuk dat jullie haar allemaal een leuk hondje vinden
Ze is ook onwijs lief, schattig, en hartstikke snel (ze rent net zo snel als Kiera, mijn Golden Retriever)
Het is een heel vaag verhaal over waar ze haar weg hebben, maar ik begreep er dit uit:
De fokker zei dat de vader een Tibetaanse Terriër is, de moeder een Beagle. Die moeder hebben ze niet gezien, want Jessy lag tussen een nestje Teckels in (aan de borst van de Teckelmoeder) Wel zag Jessy er anders uit dan die Teckelpups.
Ik kan me in alle combinaties die jullie noemen wel vinden. Ik heb ook gedacht aan een Schnauzer, ik ga er vanuit dat er Teckel in zit (ruwharige Teckel gok ik dan, want haar haren staan alle kanten uit

), en dat koppie en die oortjes vind ik ook echt Jack Russell (maar dan vraag ik me weer af hoe het dan kan dat ze zwart is met een heel klein beetje wit.
Die vader (Tibetaanse Terriër) leek wel wat op Jessy (ik ben gek op Tibetaanse Terriërs, maar die vader is volgens mij een kruising met een Tibetaan en geen volle Tibetaan)
In ieder geval is Jessy een superhondje, ik ga over 2 weken met haar beginnen met de behendigheid