Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Biène heeft...

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Biène heeft...

Ongelezen bericht door Inge »

vanavond weer een keer mogen bijten!

In Geldrop waren we redelijk vroeg klaar en aangezien ik dan hier thuis mijn auto niet kwijt kan (kienavond bij het zalencentrum hier tegenover :roll: ) ben ik maar doorgereden naar de KNPV.
Er waren maar een paar leden (stelletje watjes, denken dat ze smelten in de regen :tong: ) dus ook zij waren op tijd klaar.
Maar toen kon Biène tegelijk met haar broer even geplaagd worden.

Het was te zien dat Biène al wat vaker gebeten had (ook al is dat alweer een tijdje geleden). Ze wist wat de bedoeling was, hield haar ogen gericht op degene met de jute lap en eenmaal vast was dus gewoon vast. :8):
Exxon is nog echt groen en die snapte het nog niet echt, hoewel hij wel zijn best deed en het na een paar pogingen beter ging.
Ik kon Biène gewoon braafkloppen, ze liet zich niet afleiden dus dat was een goed teken. :wink:

Zondag gaan we waarschijnlijk weer die kant op en dan mag ze weer. En dan nog een paar weekjes wachten want eind van de maand, als de zomertijd is ingegaan, gaat Biène aan de gang :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
diana25
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitseherder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door diana25 »

wat leuk dat ze het al zo goed doet :ok: . ik weet hoeveel moeite het kan kosten, mylo is toen hij jong was een maand of 7 ongeveer op zijn schouder gevallen met manwerk die dingen gebeuren nou eenmaal :19:
en het was niet eens hard maar hij lag wel de link naar de pakwerker met gevolg dat hij niet meer wou bijten :jank: alleen als ik zelf het rolletje vast had(vertrouwen) tja dat word lastig examen doen :mrgreen: . na van alles te hebben geprobeerd hebben we hem veel laten kijken naar andere honden die bezig waren en toen ging het knopje weer om. nu doet hij het prima en begint 10 meter voor het verstek al te blaffen. zijn vertrouwen groeit nog steeds (en mijn trots ook :mrgreen: )
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

wat leuk :ok:
gisteren op de club is er weer iemand gestart met een pupje (:I:) van een week of 8-9 en dat mocht ook eens bijten. wat een beet heeft hij zeg :eek: best grappig hoe ze dan met dat mouwtje rondlopen. binnen een week of 4 os het gedaan met bijten voor een paar maanden voor hem, dus hopelijk profiteert hij er nu van :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”