Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fokker

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Fokker

Ongelezen bericht door Inge »

Heeft iemand ervaring met het merk Fokker?

Ik voerde Nika een kennelbrok van RC, maar die kan ik niet meer krijgen aangezien degene waar ik dat van kocht overgestapt is op Cavom (wat de herders eten, dus dat kan ik nu wel weer goedkoper krijgen).
Maar nu kan ik goedkoper aan Fokker komen en ik wil dit eventueel gaan proberen voor Nika, zij kan namelijk niet tegen een geperste brok, gaat daarvan spugen.
Iemand ervaringen ermee?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
sanne
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door sanne »

Helaas bevat het weer BHA en BHT

sandra
Afbeelding
MastiffStorm
Actief
Contacteer:

Re: Fokker

Ongelezen bericht door MastiffStorm »

Inge schreef:Heeft iemand ervaring met het merk Fokker?

Ik voerde Nika een kennelbrok van RC, maar die kan ik niet meer krijgen aangezien degene waar ik dat van kocht overgestapt is op Cavom (wat de herders eten, dus dat kan ik nu wel weer goedkoper krijgen).
Maar nu kan ik goedkoper aan Fokker komen en ik wil dit eventueel gaan proberen voor Nika, zij kan namelijk niet tegen een geperste brok, gaat daarvan spugen.
Iemand ervaringen ermee?
Hallo,
Op je vraag kan ik geen antwoort geven,maar ik heb wel wat anders
Jij voert toch ook het vlees van kivo.
Waarom probeer je ook de brokken niet.
Ik voer kivo plus brokken en ik ben er erg tevreden over.
De prijs is ook oke 26 euro voor 20 kilo..
Diablo
Actief

Re: Fokker

Ongelezen bericht door Diablo »

Inge schreef:Heeft iemand ervaring met het merk Fokker?

Iemand ervaringen ermee?
volgens mij is Fokker ook een geperste brok.... of heb ik het mis? :19:
zelf heb ik er geen ervaring mee, maar heb er wel goede dingen over gehoord van mensen...
<a href="http://www.rottweilervrienden.nl">Klik hier voor het RottweilerVrienden-Forum!</a>
Afbeelding
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pascal »

Ik heb jaren geleden een tidj lang fokker gegeven hier, nooit problemen mee gehad. Ik dacht niet dat het een geperste brok is.
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Fokker is inderdaad niet geperst bij mijn weten.
KIVO is inderdaad ook een optie, had ik nog niet aan gedacht. :wink:
Alleen moet ik daarvoor naar Veldhoven rijden terwijl ik de Fokker bij de KNPV hier kan halen, scheelt dus wel in de benzine (daar ga ik vanaf eind maart zowiezo 2x per week naartoe) :wink:
Het is de Fokker Adult L als ik het goed begrepen heb en de prijs is zeer aantrekkelijk :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Nanni heeft voorheen wel eens fokker gehad. Zij deed het super erop :cheer: Nanni doet het eigenlijk goed op elk soort voer :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Er zit inderdaad BHA en BHT in, maar voor sommige mensne maakt dit niet uit.
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Hutsje schreef:Er zit inderdaad BHA en BHT in, maar voor sommige mensne maakt dit niet uit.
Ik heb een paar weken geleden een dag of 14 RC brokjes uit nood gevoerd,en ik begon me echt rot te voelen omdat ik wist dat die rommel er in zat.Gelukkig konden we weer snel terug op KVV omdat de problemen niet van de KVV kwamen maar van iest heel anders.Maar die BHA&BHT zijn echt vergif en als je gaat googlen dan vind je een heleboel info erover,en n.a.v die verhalen zou ik het echt niet meer bewust willen voeren.Maar goed sommige mensen maakt dat idd niet uit.
felicity
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door felicity »

Ik heb twee hele moeilijke eters wat betreft brok.
Ik heb al zoveel soorten hondenvoer geprobeerd

rodi
eukanuba
smolke
farmfood
carocroc

En voer sinds een paar maanden fokker. Dit eten ze allebei heel erg goed. En hebben mooie stevige ontlasting.
Hier krijgen ze de basic variant,
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Ik heb een korte periode Fokker gevoerd toen Baloe net bij ons woonde. Hij heeft het een week gegeten, maar ik vond niet echt dat hij het er goed op deed, veel ontlasting en stinken!!!! Ik wilde het eerst wat langer geprobeerd hebben voor ik weer een zak voer wegpleurde, maar hij was zelf denk ik ook niet tevreden, want na een week weigerde hij om het nog te eten. De sporadische dagen dat hij nu brok eet, krijgt hij Farmfood, maar verder vindt hij brokken niet te happen. :roll: :mrgreen:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Ik heb een tijdje fokker gevoerd maar vond ze het er niet goed op doen. Vrij dunne, lichte maar vooral veel ontlasting.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”