Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Weer terug op KVV....

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mauyak

Weer terug op KVV....

Ongelezen bericht door Mauyak »

Na plm. 12-14 dagen brokken te hebben gegeven zijn we weer terug op de KVV. :N: Mijn hondje leek erg op te knappen de eerste tijd dat ze weer op brokjes stond maar gisteren was het al weer raak.Wèèr buikpijn en terug trekken en soepogen. :jank: Conclusie er moet dus meer aan de hand zijn dan alleen niet tegen Kvv kunnen.Dus afspraak gemaakt voor over twee weken bij een Homeopathies dierenarts.Ik heb nog nooit eerder voor deze hond Lam en Rijst gehad en daarom heb ik deze nu speciaal besteld van Carnibest,wie weet helpt dat de klachten iets te verlichten. :19: Vanochtend zijn we wel weer gelijk begonnen met KVV(Rodi)te voeren en ze at als een wolf,ze was erg blij.En eerlijk gezegd begon ik ook naar mate de tijd verstreek last van mijn geweten te krijgen door die brokjes(ben niet echt anti brok maar wel meer pro vers). :mrgreen: Als jullie nog tips hebben over kvv merken die zouden kunnen helpen bij:Buikpijn en zwak op de darmen dan hoor ik graag jullie ervaringen :ok:
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

als ze hier even rust op de maag moeten hebben(bv een virusje) krijgen ze de lams versie van BIBI. lamsvlees is heel zacht en dat houden ze dan altijd goed binnen. bij diaree geef ik de kip varriant dat stopt heel snel. :ok:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Mocht lam en rijst nou ook niks uithalen, kan je wellicht nog de eend versie van Carnibest proberen.
Maar rot hoor, een hond die zich zo naar voelt en het is niet te achterhalen waar het vandaan komt.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Mauyak

amiwoods schreef:als ze hier even rust op de maag moeten hebben(bv een virusje) krijgen ze de lams versie van BIBI. lamsvlees is heel zacht en dat houden ze dan altijd goed binnen. bij diaree geef ik de kip varriant dat stopt heel snel. :ok:
Helaas is Bibi hier niet te krijgen.Wel CB,Energique en op bestelling Duck.Ik hoop dat het gaat helpen....
Mauyak

Inmiddels is bekend geworden wat mijn hondje makeerde al die tijd.Wat leek op"niet tegen KVv kunnen",blijkt nu een lekkende hartklep te zijn.Afgelopen Vrijdagochtend werden de klachten die nu al bijna een jaar speelde,maar waar onze toenmalige DA niet veel aandacht aan schonk,erger dan de dagen er voor.Ik heb toen gebeld naar een pas geopende moderne kliniek hier in de stad en we mochten gelijk 's middags(afgelopen Vrijdag) komen.Het steeds terug trekken waarvan ik dacht dat het buikpijn was blijkt dus te komen doordat ze moe is doordat haar hart slecht werkt.Omdat wij vorig jaar zijn begonnen met KVv en ze vrijwel gelijk daarna wat begon te sukkelen dachten wij steeds aan de KVV,die wij als boosdoener zagen.Vooral nadat ze wat leek op te knappen nadat ik zo'n 2 weken geleden haar op brokken had gezet.Aankomende Vrijdagochtend word er een ECG(hartfilmpje)gemaakt om te kijken hoe erg het gesteld is met haar hart.Inmiddels eet ze weer vrolijk KVV en mag dit gelukkig ook blijven eten(hoewel de DA wel Hill's Prescription Diet wilde voorschrijven,maar ik wilde dat niet),maar ze moet wel circa 1500 gram afvallen voor haar gezondheid(ik vond haar niet zo dik maar de DA wel).Ik kan nu alleen maar blijven hopen dat op de ECG het minder erg is dan dat de DA nu denkt....Ik ben wel erg verdrietig want mijn hondje is net vorige maand 2 jaar oud geworden en we zijn allemaal stapelgek op haar.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Mauyak schreef:
amiwoods schreef:als ze hier even rust op de maag moeten hebben(bv een virusje) krijgen ze de lams versie van BIBI. lamsvlees is heel zacht en dat houden ze dan altijd goed binnen. bij diaree geef ik de kip varriant dat stopt heel snel. :ok:
Helaas is Bibi hier niet te krijgen.Wel CB,Energique en op bestelling Duck.Ik hoop dat het gaat helpen....

De lam en rijst van Duck is heel goed als ze aan de dunne zijn dus die misschien proberen eens?
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ah Mauyak, wat een rottig nieuws.
Heel veel sterkte en ik zal duimen!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”