Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog niet loops!
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
Nog niet loops!
Begin december zei mijn DA, dat mijn hond wel gauw loops zou worden. Ze had een nare plek op haar heup, ergens zwerft er een topic over, en hij weet die klachten toen aan haar pre-loopsheid zeg maar.
Later heeft ze weer zo'n plek gekregen en ik ben toen meteen weer begonnen met de zalf die nog niet op was. Ik ben de naam er even van kwijt.
Ik sprak iemand en die gaf me de suggestie om te kijken of het niet om een allergie ging, dus alleen maar KVV en dat heb ik gedaan.
Plek was binnen no time weg en ik geef haar nu meestal alleen nog KVV.
Maar ze is 10 maanden en nog steeds niet loops, ik weet waar ik op moet letten, maar is dit normaal?
Later heeft ze weer zo'n plek gekregen en ik ben toen meteen weer begonnen met de zalf die nog niet op was. Ik ben de naam er even van kwijt.
Ik sprak iemand en die gaf me de suggestie om te kijken of het niet om een allergie ging, dus alleen maar KVV en dat heb ik gedaan.
Plek was binnen no time weg en ik geef haar nu meestal alleen nog KVV.
Maar ze is 10 maanden en nog steeds niet loops, ik weet waar ik op moet letten, maar is dit normaal?
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Marion.
Re: Nog niet loops!
Saar was op de kop af, anderhalf jaar minus 1 dag oud toen ze voor het eerst loops werdpepim schreef:Maar ze is 10 maanden en nog steeds niet loops, ik weet waar ik op moet letten, maar is dit normaal?
Je merkt het snel genoeg. Bij mij verliezen ze beiden erg weinig bloed, maar je merkt het wel. Echt waar.
-
pepim
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
Bedankt Marion, komt ook gewoon door de DA. Ik zit al vanaf begin december te wachten op haar loopsheidMarion. schreef:Saar was op de kop af, anderhalf jaar minus 1 dag oud toen ze voor het eerst loops werdpepim schreef:Maar ze is 10 maanden en nog steeds niet loops, ik weet waar ik op moet letten, maar is dit normaal?![]()
Je merkt het snel genoeg. Bij mij verliezen ze beiden erg weinig bloed, maar je merkt het wel. Echt waar.
-
Marion.
Je hoeft niet te wachten. Je merkt het echt snel genoeg. En daarna heb je nog een dag of wat, voordat het op z'n hoogtepunt ispepim schreef:Bedankt Marion, komt ook gewoon door de DA. Ik zit al vanaf begin december te wachten op haar loopsheid
-
pepim
- Zeer actief
Ja ik ben nog erger dan een sigaren-rokende-vader-wachtend-op-zijn-nazaatMarion. schreef:Je hoeft niet te wachten. Je merkt het echt snel genoeg. En daarna heb je nog een dag of wat, voordat het op z'n hoogtepunt ispepim schreef:Bedankt Marion, komt ook gewoon door de DA. Ik zit al vanaf begin december te wachten op haar loopsheid
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Pepim,
Lana was 12 maanden toen ze voor het eerst loops werd en Levi zelfs pas 15 maanden toen ze voor het eerst loops werd. Dus met een teef die met tien maanden 'nog' niet loops is, is niets aan de hand!
Lana was 12 maanden toen ze voor het eerst loops werd en Levi zelfs pas 15 maanden toen ze voor het eerst loops werd. Dus met een teef die met tien maanden 'nog' niet loops is, is niets aan de hand!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
-
pepim
- Zeer actief
-
Marja
- Zeer actief
-
Daan
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
pepim
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
-
Marja
- Zeer actief
Ja vreselijkpepim schreef:Was jij ook zo onzeker, boffen wel dan?Marja schreef:Hahaha ik herken mezelf zo in jou![]()
Wordt vanzelf beter hoor, voor je het weet draai je je hand nergens meer voor om
Ik klooi maar wat aan hoor met de honden.
Problemen ga ik gewoon uit de weg, maak het mezelf zo makkelijk mogenlijk.
Stapper komt als ik hem roep, dus ik ben allang blij
En Zara...........ach............
Maar ik ben stapel verliefd op ze en geniet enorm van ze en daar gaat het mij om.
Zelf luister ik ook niet al te best
groetjes Marja Zara en Stapper

-
Daan
ik ben ook zo'n baasMarja schreef:Ja vreselijkpepim schreef:Was jij ook zo onzeker, boffen wel dan?Marja schreef:Hahaha ik herken mezelf zo in jou![]()
Wordt vanzelf beter hoor, voor je het weet draai je je hand nergens meer voor om![]()
Stapper komt als ik hem roep, dus ik ben allang blij![]()
Maar ik ben stapel verliefd op ze en geniet enorm van ze en daar gaat het mij om.
-
Marja
- Zeer actief
Best relaxed toch?Daan schreef:ik ben ook zo'n baasMarja schreef:Ja vreselijkpepim schreef:Was jij ook zo onzeker, boffen wel dan?Marja schreef:Hahaha ik herken mezelf zo in jou![]()
Wordt vanzelf beter hoor, voor je het weet draai je je hand nergens meer voor om![]()
groetjes Marja Zara en Stapper

-
*saskia*
- geregistreerd lid
- Contacteer:
hallo, mijn hond cynta(collie) was pas loops toen ze bijna 1,5 jaar was. we waren al naar de dierenarsts geweest omdat ze al bijna 1,5 jaar was maar die zei dat het nog wel zou komen, en inderdaad toen een paar weken later werd ze loops
dus het zal heus nog wel komen
dus het zal heus nog wel komen

-
Tamara/Bayko
- Laikalady
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Westsibirische en Russisch-Europese Laika
- Aantal honden: 4
-
Willy
- Actief
-
pepim
- Zeer actief
Nou mss word ik ook wel wat relaxter, dat hoop ik wel.Marja schreef:Best relaxed toch?Daan schreef:ik ben ook zo'n baasMarja schreef:Ja vreselijkpepim schreef: Was jij ook zo onzeker, boffen wel dan?![]()
-
pepim
- Zeer actief
Jeetje wat een verschil zeg!Tamara/Bayko schreef:Onze Cyntha was al 21 maanden toen ze loops werd. Haar tweede loopsheid was pas 12 maanden later en die is net voorbij.
Ik ben blij met alle reacties, want er werd ook al gevraagd, is ze nu nog niet loops? (Vooral als je dat zelf ook al denkt)
Ik ga er dan maar vanuit, dat ik het echt wel zal merken, maar ik twijfelde ietwat omdat je ook wel eens hoort van baasjes, die er geen erg in hebben, dat hun teefje loops is. Maar ik ben gerustgesteld!
Bedankt allemaal
-
Daan
ja, ik vind van wel, en af en toe kom je in situaties die je met een zeer onder appel staande hond kunt vermijden, en ik dus niet, maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee.Marja schreef:Best relaxed toch?Daan schreef:ik ben ook zo'n baasMarja schreef:Ja vreselijkpepim schreef: Was jij ook zo onzeker, boffen wel dan?![]()