Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Smakelijk

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mark-Tinny
Actief
Mijn ras(sen): Labrador en een kruising
Aantal honden: 2

Smakelijk

Ongelezen bericht door Mark-Tinny »

Weer hier iets nieuw hier dat onze meneer hier graag eet, zuurkool.
Dat hij graag groenten eet dat weet ik, op worteltjes uit blik is hij gek op, maar dit had ik toch niet verwacht. :19:
Ook op allerlei pikante dingen is hij verzot op, laten we zeggen hoe straffer hoe beter, het gebeurt soms dat hij de halve waterbak achteraf leegdrinkt.
Toen we op verlof waren in oostenrijk met de kinderen ging er steeds een bord met cornflakes naar beneden voor de hond, op die 2 twee weken daar heeft hij alle smaken geproefd. :mrgreen:
Zorg er wel voor dat ik er niet in overdrijf, hij heeft niet rap diaree maar zijn darmen durven wel ééns in de knoop liggen.
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Tja, weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren... Zuurkool en cornflakes.... Wat geef je verder nog aan je hond voor voeding?

Groetjes,

Fieke
Afbeelding
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

:eek: Als ik mijn hond de dingen zou geven die jou hond eet, is hij dezelfde dag nog aan de diarree denk ik :wink:
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Sennaruby schreef:Tja, weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren... Zuurkool en cornflakes.... Wat geef je verder nog aan je hond voor voeding?

Groetjes,

Fieke
:mrgreen: :mrgreen:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
snakelady33
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door snakelady33 »

als hij ook gewoon eten nog krijgt is er niks aan de hand hoor, mijn brutus kan ook alles eten zonder dat hij aan de race gaat. en daar ben ik heel blij om. of het nou pikant is of heel flauw en of hij het wel eens eerder gegeten heeft of nog nooit, hij gaat zo goed als nooit aan de race. ook bij overstappen naar ander voer blijft hij mooie ontlasting hebben/houden. en ik hoop dat danger ook zo'n sterke maag/darmgestel krijgt, maar dat denk ik wel als ik denk en zie van zo vader zo zoon. en als hij het lekker vind kan het af en toe idd geen kwaad hoor volgens mij, zolang het idd maar met mate gegeven wordt. geniet er maar van dat hij alles lust, is altijd makkelijk.
Afbeelding
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Ik vind twee weken lang alle smaken Cornflakes voeren niet echt gezond.En dat hij zuurkool eet,tsja....Mijn honden krijgen alleen voeding die bestemd is voor honden.Ik ga echt niet uitproberen of ze bepaalde menselijke pikant gekruiden dingen lusten....Maar ja het is jouw hond dus je zult zelf wel weten waar de grens tussen wel en niet kunnen ligt. :roll:
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Als ik heel graag bruine tegels had gehad i.p.v. grijze :mrgreen: , cornflakes :denken:
lijkt me met die suiker niet zo gezond, zeker geen 14 dagen aan een stuk.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Wat is je vraag nu precies?
Sennaruby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sennaruby »

Voglens mij wordt er geen vraag gesteld... Ik heb geen idee wat hier de diepere achterliggende gedachte van is eigenlijk... :denken: :roll:
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Mama Sanneke schreef:Als ik heel graag bruine tegels had gehad i.p.v. grijze :mrgreen: , cornflakes :denken:
lijkt me met die suiker niet zo gezond, zeker geen 14 dagen aan een stuk.
:smile: bruine tegels staat best mooi hoor
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”