Ik heb Jacky al wel vaker tips gegeven...en veel van die tips heeft ze al eens geprobeerd.
Ik heb ook het vers verhaal al eens gedaan en het lijkt mij voor Odin zeker het proberen waard om eens over te stappen op de Carnibest ligth..
De light variant heeft geen kip en geen granen en is ook nog eens voor hodnen die wat te dik zijn...daarnaast is Light ideaal geschikt om honden over te zetten van brok naar vers...
De light versie lijkt me dus echt wat om te proberen voor Odin...
Jacky, ik weet niet waar je woont, maar ik kom je echt met alle liefde wat rollen brengen als je er zo 1 2 3 niet aan kan komen...
Als je het wilt proberen en je kunt er zo niet aankomen dan roep maar...
Er zullen hier ook ongetwijfeld mensen zijn die je wel wat willen inleiden in het hele barf verhaal...
Voeding kan zo bepalend zijn...
Brokken blijven toch toevoegingen hebben..
Met Rimpel hebben we bioresonantie therapie gedaan en daar kwam de gras-tarwe en pollen PLUS kip allergie uit naar voren.
Sinds begin januari staat hij op de Carnibest ligth met zalmolie (de olie die ik had zat veel tarwekiem olie in) en ik zie gewoon verbetering..
Hiervoor kreeg hij Energique maar daar zit overal kip in...
Hij zat dus al op vers...maar nu overgestapt op Carnibest en ik zie ten opzichte van twee maanden geleden echt alweer verbetering..
Misschien niet helemaal te danken aan de Carnibest...hij is natuurlijk ook steeds langer van de prednison af die nare bijwerkingen had toen we stopten (zoals zweten en stinken naar kaas :N: ) maar ik zie gewoon dat zijn poten er weer beter uit gaan zien....hij knaagt er praktisch niet meer aan en hij voelt sinds een week of wat steeds zachter aan

hij glimt steeds meer...hij zag er al best goed uit...maar nu steeds beter...
Het carnibest verhaal in combinatie met 1 keer therapie (en zeker voor de lente nog een keer of twee) en de zalmolie geven hier echt alweer meer verbetering