Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
prodominant is wat wolven hebben, ze worden dus ECHT volwassen en niet zoals de normaale hond die bliven hangen in het speel stadium en blije vrolike hond, hier door maken ze zelfstadige beslissingen die in de verkeerde hand distastreus zijn.
Mol schreef:ooit he ooit komt er 1 ik vind ze zo waanzinnig
mol
De eerste staat alweer op marktplaats, ik zou zeggen sla je slag Ik snap trouwens werkelijk niet wat je in ons drukbevolkte landje in godsnaam met zo'n hond moet, maar goed het zal wel.
Nou ben ik na het zien van die Rus al twee dagen opzoek naar een foto van een gecoupeerde Liptok om te vergelijken maar ik kan hem niet meer vinden op mijn computer.
Wilma schreef:Nou ben ik na het zien van die Rus al twee dagen opzoek naar een foto van een gecoupeerde Liptok om te vergelijken maar ik kan hem niet meer vinden op mijn computer.
Ik blijf zoeken tussendoor.
hoi Wilma,
blijf doorzoeken ben benieuwd
en Mol ik weet ook wel dat je ze alleen gecoupeerd mee krijgt uit Rusland
Wilma schreef:Nou ben ik na het zien van die Rus al twee dagen opzoek naar een foto van een gecoupeerde Liptok om te vergelijken maar ik kan hem niet meer vinden op mijn computer.
hoi Wilma,
hoi Wilma,
sssssssssssssssst maar ik vind ze ook mooier :N:
mol
Ik zal het niet doorvertellen .....
Laatst gewijzigd door Melanie 74 op 15 feb 2006 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar de CAO is machtiger om te zien,vooral het beer-type.
Ze worden idd populairder,dit merk je op veel fora.
Ik heb nog een link staan veel foto's op van Ovcharkas(met een C ) http://www.ovcharkadogs.com/index.php?cat=6
En toch vind ik van al deze honden de mdlp de mooiste
Moet wel eerlijk zeggen dat er een paar anderen ook mooi uitzien, maar daar weet ik het karakter niet van. En dat terwijl ik ook juist voor het karakter gevallen ben van de mdlp
Altijd het eeuwige gedoe met die oren
En ze zijn niet happy om de oren?
Hoezo eeuwig gedoe? Ik vind het afschuwelijk om stukken van een hond af te snijden, en dat zal altijd mijn mening blijven. Verder vind ik ze prachtig.
Waarom ze er niet happy uitzien? Geen idee, sommige kijken zo mat.
Ik weet ff niet meer welk ras, maar er was ergens een site (ik denk dat Tosa Inu) die schreef dat je niet zo'n hond moest nemen om je achter te verschuilen. Als de baas een angsthaas zou zijn, zou de hond zich niet als "beschermeling" gedragen.
Ik krijg stellig de indruk dat je bij deze honden gerust als watje kan gedragen en dat ze ten allertijden je zullen beschermen...
Nu is bescherming het laagste van de reden dat ik een hond neem, maar vind dat soort feitjes wel intressant.
BiG_G schreef:Ik weet ff niet meer welk ras, maar er was ergens een site (ik denk dat Tosa Inu) die schreef dat je niet zo'n hond moest nemen om je achter te verschuilen. Als de baas een angsthaas zou zijn, zou de hond zich niet als "beschermeling" gedragen.
Ik krijg stellig de indruk dat je bij deze honden gerust als watje kan gedragen en dat ze ten allertijden je zullen beschermen...
Nu is bescherming het laagste van de reden dat ik een hond neem, maar vind dat soort feitjes wel intressant.
G
Als je een mastin neemt krijg je die bescherming er gratis bij hoor
Ik hoef geen andere hond te aaien, Zara wringt zich er direkt tussen, ooit wou een vreemde vent me bij mijn arm pakken.........
Fout...helemaal fout
Dat is wel erreg lekker (voor m'n meisje iig, ik ben het type waar mensen met een grote boog omheen gaan )
Je signoff foto's zijn overigens errug mooi hoor...
Je landseer heeft trouwens ook een hele mooie tekening.
Zeg, het verschil in onderhoud (kammen) is dat merkbaar? Ik heb me laten vertellen dat een Mastin minder gekamt hoeft te worden ivm de haar struktuur....
Pracht honden en idd. bij een mastin krijg je gelijk de waakhond er gratis bij (zelfs al is het maar een kruising, zit er toch in), maar wat een dotten (watjes) tegen hun eigen baas zeg dan zijn het superlieve dieren. Totdat in het donker iemand wat wil in je buurt :N: :N: :N: :N: