Mijn naam is Carolien, ik ben 23 jaar en woon te Nijlen, zo'n 20 km van Antwerpen. Ik ben een studentje, laatste jaar Romaanse Taal- en Letterkunde en Latijn en laatstejaar AILO aan de Universiteit Antwerpen.
Jullie vragen je vast af waar mijn nickname vandaan komt. Dat is simpel uit te leggen: Memuska is mijn paardje, een Arabische merrie van 23. Die naam gebruik ik overal om het mezelf wat makkelijker te maken, dus ook op een forum over hondjes. Naast haar hebben we ook nog een Belgisch Trekpaard, Margriet. Zij is eigenlijk van mijn vriend
Ik zeur al zolang ik kan praten om een hond. Mijn moeder is echter ontzettend bang van deze lieve viervoeters (net als van katten, paarden, konijnen, cavia's...) en ik moest er maar een kopen zodra ik alleen ging wonen, zo lang ik thuis woonde kwam er niets van in huis
Een viertal jaartjes geleden leerde ik echter mijn huidige vriend Tom kennen, en die woont op een boerderij. Ze hebben een jachthondje (geen idee wat voor ras het eigenlijk is, ik zal eens een foto maken, allicht kunnen jullie mij helpen), een heel lief dier waar ik regelmatig mee ging wandelen.
Tom zijn vader is boer, en een tijd geleden belde hij de dierenarts op voor een keizersnede bij een van de koeien. Die arts was toen net op een andere boerderij waar hij de hond moest laten inslapen "omdat hij zo vals was". Bovendien was hij over zijn achterpootjes overreden dus hij moest maar weg. De DA vond dat sneu en het kwam hem dus ook goed uit dat hij net werd weggeroepen. Hond de bench in - "ik doe dat wel in mijn praktijk" - en richting koe op bevallen
Daarnaast heb ik trouwens ook nog twee katten: Dustin is een langharige kattin die bij mij thuis woont, ze is nu tien jaar, en Mister Houdini is een stoere kater-in-wording van nu 9 weken, hij woont in de stal om muizen te vangen
Groetjes
Carolien