Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wrafwarfwaf ofwel hallo
Moderator: moderatorteam
- Rambo 2
- Vaste gebruiker
wrafwarfwaf ofwel hallo
Hallo luitjes ik ben Ben en ik ben 44 jaar oud en getrouwd met Jan (ook weleens Truus genoemd haha).
We wonen sinds kort in Breda en we hebben een leuk huisje die we delen met onze westie Bram en onze pappilon Fred. Daarnaast lopen hier twee poesen en een konijn door de huiskamer te hupselen en te springen een gezellige stel bij elkaar. Mijn partner en ik zijn stapel op dieren en alles wat maar groeit en bloeit. Mijn hobby`s zijn natuur in gaan, terrasje pikken, actief met ateletiek en mijn werk als woonbegeleider met mensen met een beperking.
Ik hou van mensen die voor hun mening durven uitkomen en geen blad voor hun mond nemen.
Groetjes Ben
We wonen sinds kort in Breda en we hebben een leuk huisje die we delen met onze westie Bram en onze pappilon Fred. Daarnaast lopen hier twee poesen en een konijn door de huiskamer te hupselen en te springen een gezellige stel bij elkaar. Mijn partner en ik zijn stapel op dieren en alles wat maar groeit en bloeit. Mijn hobby`s zijn natuur in gaan, terrasje pikken, actief met ateletiek en mijn werk als woonbegeleider met mensen met een beperking.
Ik hou van mensen die voor hun mening durven uitkomen en geen blad voor hun mond nemen.
Groetjes Ben
Laatst gewijzigd door Rambo 2 op 03 feb 2006 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Marlous
- Zeer actief
- jitske
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Dobermannlover
- Vaste gebruiker
- toxic
- Actief
- Contacteer:
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
- toxic
- Actief
- Contacteer:
- BoVictoria
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog
- Rambo 2
- Vaste gebruiker
Dank je voor het welkom .
Ik was trouwens nog iets vergeten bij mijn voorstellen fred mijn pappilonneke is niet wat je denkt. Wel grappig, zijn vorige eigenares dacht dat ze een reutje had gekocht bij zo`n fokker en kwam er pas achter dat het een teefje was toen ze er afstand van deed. Dat was dus grinniken bij de meiden van de opvang. Wij vonden het ook wel komisch dus het meiske heeft gewoon haar naam behouden. Wel raar fred was al drie jaar en haar vorige eigenares was het nooit opgevallen dat ze een teefje had inplaats van een reu. Rare mensen heb je toch.
Groetjes Ben en de rest
Ik was trouwens nog iets vergeten bij mijn voorstellen fred mijn pappilonneke is niet wat je denkt. Wel grappig, zijn vorige eigenares dacht dat ze een reutje had gekocht bij zo`n fokker en kwam er pas achter dat het een teefje was toen ze er afstand van deed. Dat was dus grinniken bij de meiden van de opvang. Wij vonden het ook wel komisch dus het meiske heeft gewoon haar naam behouden. Wel raar fred was al drie jaar en haar vorige eigenares was het nooit opgevallen dat ze een teefje had inplaats van een reu. Rare mensen heb je toch.
Groetjes Ben en de rest