Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

traan vocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Silvia
Zeer actief
Contacteer:

traan vocht

Ongelezen bericht door Silvia »

Diesel heeft zoals de meeste van zijn ras traanvocht. ik haal het dagelijks weg met afgekookt water en een tissue.
maar de plekken waar het heeft gezeten zijn rozig, nu maakt dat mij niet veel uit want hij is toch een beetje bruin van kleur maar ik verwacht dat hij blond wordt later en dan is dat niet zo mooi.

Ik zag van Jean Peau spul in de winkel wat je in de ogen moet druppelen en daarna het traanvocht weg vegen met een watje.
kennen jullie dit en wat zijn de ervaringen?
het is niet zi dat hij haar in zijn ogen heeft waardoor het komt.
Groetjes Silvia en Diesel
kim bloemen
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim bloemen »

die traanstreepremover van jean peau heb ik ook gekocht. hij staat nog altijd in de kast omdat ik het niet druf te gebruiken. mij lijkt het, om die rozige kleur van de haren te halen dat spul de haren moet bleken. Ik weet dus niet of dat spul prikt in de ogen. oke er staat op dat je het in de ogen moet druppelen, maar ik vind het toch een eng idee.
heeft iemand dat jeanpeau spul al eens geprobeerd???

groetjes kim en kenai
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

kim bloemen schreef:die traanstreepremover van jean peau heb ik ook gekocht. hij staat nog altijd in de kast omdat ik het niet druf te gebruiken. mij lijkt het, om die rozige kleur van de haren te halen dat spul de haren moet bleken. Ik weet dus niet of dat spul prikt in de ogen. oke er staat op dat je het in de ogen moet druppelen, maar ik vind het toch een eng idee.

groetjes kim en kenai
Ik heb het een keer gedaan zoals ik al zei maar dan alleen met een watje.
Ik wacht de ervaringen maar af.
Groetjes Silvia en Diesel
binno
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador
maltezer
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door binno »

kim bloemen schreef:die traanstreepremover van jean peau heb ik ook gekocht. hij staat nog altijd in de kast omdat ik het niet druf te gebruiken. mij lijkt het, om die rozige kleur van de haren te halen dat spul de haren moet bleken. Ik weet dus niet of dat spul prikt in de ogen. oke er staat op dat je het in de ogen moet druppelen, maar ik vind het toch een eng idee.

groetjes kim en kenai
Ik heb dat jeanpeau spul ook in huis :mrgreen: en nee het prikt niet in de ogen. :wink:
Afbeelding
Moos (labrador) Gian (maltezer)
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Ik heb het niet, heb ooit spul gehad maar bleken is toch niet echt gezond lijkt me

nu houd ik de haren erg kort en heeft ie er geen last meer van, 's morgens haal ik de traan weg met zo'n fijn vlooienkammetje.

Als pup had ie echt bruine/roze plekken op zijn lichte vacht, nu dus nauwelijks meer.

Het hoort er ook een beetje bij, maar goed korthouden is dus fris en schoon is mijn ervaring
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”