Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe cursus bij KC vereniging

Moderator: moderatorteam

Reini
Zeer actief

Nieuwe cursus bij KC vereniging

Ongelezen bericht door Reini »

Gisteravond ben ik met een nieuwe cursus begonnen met Vegas :cheer:

We doen de A-cursus bij de KC vereniging in Hilversum. Het was weer even wennen want de laatste cursus was eind van de zomer.

Trainen hier meer mensen bij een KC? Ik doe nu de A cursus zodat ik straks verder kan gaan met behendigheid.

Tijdens onze cursus waren er ook gevorderden in gehoorzaamheid bezig en was er een groep behendigheid aan het trainen. Het veld is heel ruim opgezet en je hebt dus helemaal geen last van elkaar.

Vegas staat tussen de puppy's van 6 maanden :mrgreen: . Hij was lichtelijk vervelend vanwege de aanwezigheid van alle honden, maar de aandachtsoefeningen gingen fantastisch :ok: ik heb het dus zo slecht niet gedaan zonder begeleiding van een cursus :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Ik train en geef les bij een KC.
Van wie heb je les in Hilversum?
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Reini
Zeer actief

baloe2004 schreef:Ik train en geef les bij een KC.
Van wie heb je les in Hilversum?
Ik heb les van Rosemarijn Gelauf. Er is ook een stagiare maar haar naam ben ik vergeten :wink:
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Zegt me zo even niets.
Wel leuk dat de aandachtsoefeningen goed gingen, dat is eigenlijk toch het belangrijkste! :wink:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Reini
Zeer actief

baloe2004 schreef:Zegt me zo even niets.
Wel leuk dat de aandachtsoefeningen goed gingen, dat is eigenlijk toch het belangrijkste! :wink:
Het ging boven verwachting goed :ok:

Vegas heeft altijd wel aandacht voor me tijdens het wandelen maar zo op cursus gaat het net even wat preciezer en 'officiëler' :wink:

We stonden in twee rijen tegenover elkaar en toen moest we om en om zig-zaggend langs de andere honden. Terwijl er honden passeerde moest je de aandacht van je eigen hond krijgen en vasthouden. Dat ging hartstikke goed :cheer:
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Reini schreef: We stonden in twee rijen tegenover elkaar en toen moest we om en om zig-zaggend langs de andere honden. Terwijl er honden passeerde moest je de aandacht van je eigen hond krijgen en vasthouden. Dat ging hartstikke goed :cheer:
Echt knap, dat is een moeilijke oefening zo´n eerste les waarin de honden elkaar nog niet kennen! :ok:

Leuk he, als je hond je verbaast?! Ik kwam na de kerstvakantie weer op cursus en deed de oefening terug plaats (dus in het vak bij de riem gaan liggen). Baloe snapte er voor de vakantie nog weinig van, maar opeens deed hij hem helemaal goed! Ik stond zo versteld, dat ik zowat vergat hem de hemel in te prijzen. :eek:
En alle mede-cursisten natuurlijk grapjes maken dat ik Baloe de hele vakantie had gedrilld op deze oefening. :wink:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Reini
Zeer actief

baloe2004 schreef: Echt knap, dat is een moeilijke oefening zo´n eerste les waarin de honden elkaar nog niet kennen! :ok:

Leuk he, als je hond je verbaast?! Ik kwam na de kerstvakantie weer op cursus en deed de oefening terug plaats (dus in het vak bij de riem gaan liggen). Baloe snapte er voor de vakantie nog weinig van, maar opeens deed hij hem helemaal goed! Ik stond zo versteld, dat ik zowat vergat hem de hemel in te prijzen. :eek:
En alle mede-cursisten natuurlijk grapjes maken dat ik Baloe de hele vakantie had gedrilld op deze oefening. :wink:
Op het springen en zeer negatief aandacht vragen tijdens het laatste kwartier na, ging het heel erg goed :ok:

Ik denk dat Vegas en ik best een niveau hoger hadden kunnen starten maar ik begin hier nieuw en heb geen diploma's van de vorige hondenschool omdat ik daar midden in de cursus ben gestopt wegens 'onenigheid' met de trainer :wink:

Vegas zijn aandacht was goed maar ik moet mezelf heel erg in de gaten houden want ze zijn tijdens onze les ook vergevorderd gehoorzaamheid aan het trainen en behendigheid en dat vind ik errug leuk om naar te kijken :mrgreen:

Leuk dat Baloe het zo goed deed :ok: :ok: Soms laten ze je versteld kijken ja :eek: :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”