Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze hond op vakantie. Hij is dan ongeveer 6 maanden oud. Nou hebben wij wel verschillende campings gezien maar bij sommige vraag ik me af of het bijvoorbeeld niet te warm is voor de hond. Zo hebben wij bijvoorbeeld een leuke camping gezien in de Ardeche, maar is het daar te doen voor de hond?
Wij moeten helaas echt in het hoogseizoen anders waren we wel later gegaan.
Groet,
Susan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond mee naar de Ardeche??
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
Hond mee naar de Ardeche??
http:/svdh.dierenforum.nl
- Milou85
- Zeer actief
Het ligt er denk ik een beetje aan wat voor een hond je hebt.
En tja qua weer moet je een beetje geluk hebben denk ik.
Wij gingen ook altijd naar zuid frankrijk op vakantie (ook in en bij de ardeche) en dan was het echt bijna geen doen voor de hond.
Dan moesten we 's morgens voreg weg naar het strand of naar een meertje zodat de hond eigenlijk de hele dag in het water kon liggen.
Het ligt er ook een beetje aan wat je wil gaan doen. En hoe de camping is.
Je MOET dat dus wel echt een plaats hebben met genoeg schaduw en de hele dag door een stuk schaduw! Maar volgens mij kun je daar om vragen bij de camping.
Ik zou er wel goed over na denken, je kan je hond bijvoorbeeld niet alleen achter laten op de plaats, als iedereen even lekker wil gaan zwemmen ofzo. Ik bedoel een beetje te zeggen, met de hond op de camping ben je wel aardig gebonden hoor (vind ik
) En kijk uit da je hond niet kan ontsnappen uit je (voor) tent (weet niet of je met een tent vouwagen of caravan gaat) 
Wij gingen ook altijd naar zuid frankrijk op vakantie (ook in en bij de ardeche) en dan was het echt bijna geen doen voor de hond.
Dan moesten we 's morgens voreg weg naar het strand of naar een meertje zodat de hond eigenlijk de hele dag in het water kon liggen.
Je MOET dat dus wel echt een plaats hebben met genoeg schaduw en de hele dag door een stuk schaduw! Maar volgens mij kun je daar om vragen bij de camping.
Ik zou er wel goed over na denken, je kan je hond bijvoorbeeld niet alleen achter laten op de plaats, als iedereen even lekker wil gaan zwemmen ofzo. Ik bedoel een beetje te zeggen, met de hond op de camping ben je wel aardig gebonden hoor (vind ik

-
- geregistreerd lid
Het is een Duitse Herder en we willen ergens een stacaravan huren. Maar denk dat we het toch meer bij noord-frankrijk houden want is voor de hond ook niet fijn als hij het de hele tijd erg warm heeft.pasja85 schreef:Het ligt er denk ik een beetje aan wat voor een hond je hebt.
Ik zou er wel goed over na denken, je kan je hond bijvoorbeeld niet alleen achter laten op de plaats, als iedereen even lekker wil gaan zwemmen ofzo. Ik bedoel een beetje te zeggen, met de hond op de camping ben je wel aardig gebonden hoor (vind ik) En kijk uit da je hond niet kan ontsnappen uit je (voor) tent (weet niet of je met een tent vouwagen of caravan gaat)
http:/svdh.dierenforum.nl