Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kipfilet
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Kipfilet
Wij eten wel eens kipfilet, en ik geef mijn honden dan wel eens een rauw stukje. Ze krijgen 2 keer per dag kvv, dus ze zijn rauw gewend, maar kan ik gewoon een stukje kipfilet geven wat ik zelf gewoon in de supermarkt koop?
-
Marion.
Re: Kipfilet
Waar zou je het anders willen kopen? Ja, natuurlijk kun je ze dat gevenjoline schreef:maar kan ik gewoon een stukje kipfilet geven wat ik zelf gewoon in de supermarkt koop?
-
joline
- Zeer actief
Ja dat weet ik eigenlijk ook nietMarion. schreef:Waar zou je het anders willen kopen? Ja, natuurlijk kun je ze dat gevenjoline schreef:maar kan ik gewoon een stukje kipfilet geven wat ik zelf gewoon in de supermarkt koop?
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
Bij de poelier, of op de markt?Marion. schreef:Waar zou je het anders willen kopen? Ja, natuurlijk kun je ze dat gevenjoline schreef:maar kan ik gewoon een stukje kipfilet geven wat ik zelf gewoon in de supermarkt koop?

-
bianca83
- Zeer actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
wat doe je dan als je het voor jezelf klaarmaakt??joline schreef:Ja dat weet ik eigenlijk ook nietMarion. schreef:Waar zou je het anders willen kopen? Ja, natuurlijk kun je ze dat gevenjoline schreef:maar kan ik gewoon een stukje kipfilet geven wat ik zelf gewoon in de supermarkt koop?Ik dacht misschien dat het kipfilet dat je in de winkel koopt, dat dat al gekruid is of zo, dat je het bij de slager bijvoorbeeld ongekruid zou kunnen halen
niets erop ??
lees de verpakkingen maar..daar staat altijd op of iets gezouten,gekruid is of zo!

-
joline
- Zeer actief
Ik doe er altijd kerrie op, maar ik dacht altijd dat vlees van de supermarkt standaard wat gekruid was, goed dat ik nu weet dat dat niet zo isien schreef:wat doe je dan als je het voor jezelf klaarmaakt??joline schreef:Ja dat weet ik eigenlijk ook nietMarion. schreef:Waar zou je het anders willen kopen? Ja, natuurlijk kun je ze dat gevenjoline schreef:maar kan ik gewoon een stukje kipfilet geven wat ik zelf gewoon in de supermarkt koop?Ik dacht misschien dat het kipfilet dat je in de winkel koopt, dat dat al gekruid is of zo, dat je het bij de slager bijvoorbeeld ongekruid zou kunnen halen
niets erop ??![]()
lees de verpakkingen maar..daar staat altijd op of iets gezouten,gekruid is of zo!