- niet meer dan 1 dag rijden
- liefst een ruime tuin
- 5 honden moeten geen probleem zijn
- rustige omgeving (ivm malu en quiero)
- veel wandelmogelijkheden (liefst los)
Nou, als er ergens iets is wat aan dit alles voldoet dan hoor ik dat graag! :N:
Moderator: moderatorteam
Dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf hier, ik wilde iets verder weg deze zomer.Annemieke schreef:http://www.hippo-bungalow.nl/
Ben hier 2x geweest met 8 honden!!
Het is niet groot maar heel gezellig, wij zaten in de Eekhoorn. Hele grote afgezette tuin en de omgeving is dar prachtig!
Ohhh hahahaha dat had ik niet gezien, sorry!! Ja kan me voorstellen dat iets verder wil!Chatterbox schreef:Dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf hier, ik wilde iets verder weg deze zomer.Annemieke schreef:http://www.hippo-bungalow.nl/
Ben hier 2x geweest met 8 honden!!
Het is niet groot maar heel gezellig, wij zaten in de Eekhoorn. Hele grote afgezette tuin en de omgeving is dar prachtig!![]()
Hoeveel honden je ook meeneemt, da's geen probleem daar. Wij hadden een afgezet "tuintje", meiden hebben die plek benut om even lekker wakker te worden. Jammer is dat je wel de auto nodig hebt voor supermarkt en mooie wandelplekken.anit schreef:ja waddenpark avantitexel .ik ga er volgende maand ook heen met 5 honden
was geen probleem zei ze
Het idee is leuk maar mijn honden zijn daar niet geschikt voorChatterbox schreef:Ik zit me net te bedenken dat er vast wel meer mensen zijn die wat moeilijker op vakantie gaan omdat ze honden hebben en misschien is het een idee om met meerdere mensen zoiets te huren voor een week:
http://www.dogsincluded.nl/accommodatie ... er_datum=1
De kosten vallen best mee als je dit met meerdere mensen doet en zo kun je ook nog eens afspraken dat de ene dag een groepje op de honden past en een ander groepje de hort op kan en de dag daarna dat omdraaien. Zijn er mensen die dit ook een leuk idee lijkt?
Zie je nou wel dat Avant leuk wasMarion. schreef:Hoeveel honden je ook meeneemt, da's geen probleem daar. Wij hadden een afgezet "tuintje", meiden hebben die plek benut om even lekker wakker te worden. Jammer is dat je wel de auto nodig hebt voor supermarkt en mooie wandelplekken.anit schreef:ja waddenpark avantitexel .ik ga er volgende maand ook heen met 5 honden
was geen probleem zei ze
Voordeel is dat je je absoluut niet teveel voelt, ook niet met 5 honden. Als je Nederland niet te min vind Joyce, zou ik daar eens heen gaan
Ja op het park is inderdaad niet veel te doen maar wij gaan ook meer voor de wandelingen enzo en doen ook niets op het park zelf.Chatterbox schreef:Ik ben 2 jaar geleden naar Avanti geweest maar ik vond er niet zo heel veel aan, we waren met een groep van 6 mensen en 3 honden en niet iedereen wilde de hele dag met honden wandelen en het is toch wel een eindje rijden naar de bewoonde wereld. Ons was ook vertelt dat er genoeg slaapruimte voor 6 personen was, maar uiteindelijk heb ik dus een week op een matras op de grond geslapen, het extra bed was namelijk een matras dat tegen de muur aan stond. Op het park zelf was verder ook niks geregeld, behalve een oude midgetgolf baan en nog oudere familiespellen die je bij de receptie kon halen. Het enige positieve van het park was dat je maar een klein stukje hoefde te lopen tot je bij het strand was en dat er meer dan genoeg ruimte was om je zusje rijles te geven.
Ik ben hier ook geweest met 3 honden! Inderdaad, de overtocht is niet goedkoop, maar het Eiland Terschelling en de Ylekamp is het waard. Tip: ga met de honden lopend de boot op en af. Als je eerst met de auto erop rijdt en dan de honden wil "uitladen" kom je beslagen uit. Er is nauwelijks ruimte daar waar de auto;s staan en je moet een paar hele stijle ijzeren trappen op. Dus 1 persoon met de honden lopend de boot op is beter.Sjalot schreef:http://www.ylekamp.nl/
Wij zijn er met 4 honden geweest. Het probleem is alleen de overtocht. Met de auto best prijzig en aan boord verblijven met 5 honden als het druk is ook niet echt een pretje. Verder was het verblijf heel leuk. In het bos mogen de honden los en het bos was op loopafstand.