Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar ben je welkom met 5 honden??

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Joyce
Zeer actief
Aantal honden: 4

Waar ben je welkom met 5 honden??

Ongelezen bericht door Joyce »

:mrgreen: de titel verraad het al, ik wil deze zomer heel graag weer een keer lekker op vakantie, maar de honden gaan uiteraard mee en met mijn roedeltje heb ik nogal wat eisen. :pffff:

- niet meer dan 1 dag rijden
- liefst een ruime tuin
- 5 honden moeten geen probleem zijn
- rustige omgeving (ivm malu en quiero)
- veel wandelmogelijkheden (liefst los)

Nou, als er ergens iets is wat aan dit alles voldoet dan hoor ik dat graag! :N:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=79735

Mag het hier niet ? Aantal honden staat er niet bij maar in zijn stukje zegt hij ALLE HONDEN zijn welkom :wink:

Heb je al op Dogsincluded.nl gekeken ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Joyce
Zeer actief

Ik zit me net te bedenken dat er vast wel meer mensen zijn die wat moeilijker op vakantie gaan omdat ze honden hebben en misschien is het een idee om met meerdere mensen zoiets te huren voor een week:

http://www.dogsincluded.nl/accommodatie ... er_datum=1

De kosten vallen best mee als je dit met meerdere mensen doet en zo kun je ook nog eens afspraken dat de ene dag een groepje op de honden past en een ander groepje de hort op kan en de dag daarna dat omdraaien. Zijn er mensen die dit ook een leuk idee lijkt?
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

dat hazewind lijkt me erg leuk. heb hem al een tijdje bij mijn favorieten staan en misschien gaan we het volgend jaar wel doen. dit jaar hebben we geen tijd ervoor.

helaas zoek ik het niet om op vakantie te gaan met mijn 2 en jouw 5 honden, want dat lukt met sam niet, en dan heeft hij dus geen vakantie, anders had ik het erg leuk gevonden!
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

Dat ziet er mooi uit! Je hebt daar alles. Je kan met heel wat mensen terecht en ieder heeft zijn eigen 'huisje'. Wauw zwembad sauna lekker badkamer. Lijkt mij fantastisch. Ik ga het mijn vriend eens voor leggen. Maar wij gaan dit jaar ook al 2 keer op vakantie i.v.m. feestje (trouwen en 25 jaar huwlijk). Maar ik kan het proberen. Het ziet er heerlijk uit in iedergeval!
Afbeelding
Sjalot
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sjalot »

http://www.ylekamp.nl/

Wij zijn er met 4 honden geweest. Het probleem is alleen de overtocht. Met de auto best prijzig en aan boord verblijven met 5 honden als het druk is ook niet echt een pretje. Verder was het verblijf heel leuk. In het bos mogen de honden los en het bos was op loopafstand.
Groetjes van Charlotte
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Annemieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded collie

Ongelezen bericht door Annemieke »

http://www.hippo-bungalow.nl/

Ben hier 2x geweest met 8 honden!!

Het is niet groot maar heel gezellig, wij zaten in de Eekhoorn. Hele grote afgezette tuin en de omgeving is dar prachtig!
Joyce
Zeer actief

Annemieke schreef:http://www.hippo-bungalow.nl/

Het is niet groot maar heel gezellig, wij zaten in de Eekhoorn. Hele grote afgezette tuin en de omgeving is dar prachtig!
Dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf hier, ik wilde iets verder weg deze zomer. :mrgreen: :wink:
Annemieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded collie

Ongelezen bericht door Annemieke »

Chatterbox schreef:
Annemieke schreef:http://www.hippo-bungalow.nl/

Dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf hier, ik wilde iets verder weg deze zomer. :mrgreen: :wink:
Ohhh hahahaha dat had ik niet gezien, sorry!! Ja kan me voorstellen dat iets verder wil! :mrgreen:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi,

Ik denk dat jullie hier ook wel welkom zijn: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=79276
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Avanti?

Wel Nederland, maar wel lekker weg.
Even googlen op Avanti en Texel, dan vind je ze wel :wink:
anit
Actief

Ongelezen bericht door anit »

ja waddenpark avanti :ok: texel .ik ga er volgende maand ook heen met 5 honden :wink: was geen probleem zei ze :smile:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

anit schreef:ja waddenpark avanti :ok: texel .ik ga er volgende maand ook heen met 5 honden :wink: was geen probleem zei ze :smile:
Hoeveel honden je ook meeneemt, da's geen probleem daar. Wij hadden een afgezet "tuintje", meiden hebben die plek benut om even lekker wakker te worden. Jammer is dat je wel de auto nodig hebt voor supermarkt en mooie wandelplekken.
Voordeel is dat je je absoluut niet teveel voelt, ook niet met 5 honden. Als je Nederland niet te min vind Joyce, zou ik daar eens heen gaan :wink:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Chatterbox schreef:Ik zit me net te bedenken dat er vast wel meer mensen zijn die wat moeilijker op vakantie gaan omdat ze honden hebben en misschien is het een idee om met meerdere mensen zoiets te huren voor een week:

De kosten vallen best mee als je dit met meerdere mensen doet en zo kun je ook nog eens afspraken dat de ene dag een groepje op de honden past en een ander groepje de hort op kan en de dag daarna dat omdraaien. Zijn er mensen die dit ook een leuk idee lijkt?
Het idee is leuk maar mijn honden zijn daar niet geschikt voor :mrgreen:
Ik ga wel altijd met een en dezelfde vriendin met haar en mijn doggies op vakantie en dat gaat prima.
Overigens niet zover bij jou uit de buurt dan vlabij Hooghalen :wink:
tineke

Marion. schreef:
anit schreef:ja waddenpark avanti :ok: texel .ik ga er volgende maand ook heen met 5 honden :wink: was geen probleem zei ze :smile:
Hoeveel honden je ook meeneemt, da's geen probleem daar. Wij hadden een afgezet "tuintje", meiden hebben die plek benut om even lekker wakker te worden. Jammer is dat je wel de auto nodig hebt voor supermarkt en mooie wandelplekken.
Voordeel is dat je je absoluut niet teveel voelt, ook niet met 5 honden. Als je Nederland niet te min vind Joyce, zou ik daar eens heen gaan :wink:
Zie je nou wel dat Avant leuk was :pffff: je had er nog wel je twijfels over voordag je ging :wink:
Joyce
Zeer actief

Ik ben 2 jaar geleden naar Avanti geweest maar ik vond er niet zo heel veel aan, we waren met een groep van 6 mensen en 3 honden en niet iedereen wilde de hele dag met honden wandelen en het is toch wel een eindje rijden naar de bewoonde wereld. Ons was ook vertelt dat er genoeg slaapruimte voor 6 personen was, maar uiteindelijk heb ik dus een week op een matras op de grond geslapen, het extra bed was namelijk een matras dat tegen de muur aan stond. Op het park zelf was verder ook niks geregeld, behalve een oude midgetgolf baan en nog oudere familiespellen die je bij de receptie kon halen. Het enige positieve van het park was dat je maar een klein stukje hoefde te lopen tot je bij het strand was en dat er meer dan genoeg ruimte was om je zusje rijles te geven. :mrgreen:
tineke

Chatterbox schreef:Ik ben 2 jaar geleden naar Avanti geweest maar ik vond er niet zo heel veel aan, we waren met een groep van 6 mensen en 3 honden en niet iedereen wilde de hele dag met honden wandelen en het is toch wel een eindje rijden naar de bewoonde wereld. Ons was ook vertelt dat er genoeg slaapruimte voor 6 personen was, maar uiteindelijk heb ik dus een week op een matras op de grond geslapen, het extra bed was namelijk een matras dat tegen de muur aan stond. Op het park zelf was verder ook niks geregeld, behalve een oude midgetgolf baan en nog oudere familiespellen die je bij de receptie kon halen. Het enige positieve van het park was dat je maar een klein stukje hoefde te lopen tot je bij het strand was en dat er meer dan genoeg ruimte was om je zusje rijles te geven. :mrgreen:
Ja op het park is inderdaad niet veel te doen maar wij gaan ook meer voor de wandelingen enzo en doen ook niets op het park zelf.
De omgeving,Texel,is meer waar wij voor gaan.
Charmed
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Charmed »

Sjalot schreef:http://www.ylekamp.nl/

Wij zijn er met 4 honden geweest. Het probleem is alleen de overtocht. Met de auto best prijzig en aan boord verblijven met 5 honden als het druk is ook niet echt een pretje. Verder was het verblijf heel leuk. In het bos mogen de honden los en het bos was op loopafstand.
Ik ben hier ook geweest met 3 honden! Inderdaad, de overtocht is niet goedkoop, maar het Eiland Terschelling en de Ylekamp is het waard. Tip: ga met de honden lopend de boot op en af. Als je eerst met de auto erop rijdt en dan de honden wil "uitladen" kom je beslagen uit. Er is nauwelijks ruimte daar waar de auto;s staan en je moet een paar hele stijle ijzeren trappen op. Dus 1 persoon met de honden lopend de boot op is beter.
Marianne
A Dog Is For Life, Not Just For Christmas
Cindy de Wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

Wij hebben ook 5 honden en dat is toch best een probleem. Via dogsincluded elke keer de melding helaas de huiseigenaar stemt er niet mee in. Ik heb na lang zoeken in Frankrijk een huis gevonden waar we van de zomer heen gaan en met de jaarwisseling in Oostenrijk. Hieronder de betrffende links;
http://home.planet.nl/~dik00067/index.html

www.monkeytown.nl/vakantiehuis

Hier zijn in ieder geval mijn 5 honden van harte welkom dus ik neem aan die van jou ook :wink:

Cindy
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”