Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chica ligt nu lekker te slapen maar eigenlijk is het al ene half uur haar etenstijd. Moet ik haar wakker maken om te eten, of lekker laten slapen en eten geven als ze wakker wordt?
Ze is klein, ze is wit, ze is ontzettend ondeugend en ze kan vreselijke stink poepies laten....
Ik zou haar lekker laten pitten en nog even genieten van de rust
als ze wakker wordt eerst naar buiten voor een plasje misschien? (ik krijg zo het vermoeden dat je een pupje hebt?)
Dat eten mag best een uurtje later. (tenzij er medisch iets is met je hondje waardoor ze op vaste tijden moet eren natuurlijk, maar dat verwacht ik niet).
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Nee er zij ngeen medische redenen waarom ze op een bepaalde tijd eet. Maar omdat ze pas 9 weken is dacht ik dat het misschien beter zou zijn om voorlopig de vaste tijden aan te houden.
Maar ze ligt nog te slapen en ze moet straks de auto in, dus ik probeer even of ze al wakker is. Anders gaat ze met volle maag de auto is en dat is ook weer niet de bedoeling.
Bedankt voor je advies!
Ze is klein, ze is wit, ze is ontzettend ondeugend en ze kan vreselijke stink poepies laten....
Het is helemaal niet erg als ze wat later eten krijgen, of als het schema een dagje wat verschuifd; als het je eerste pup is lijkt alles heel belangrijk, maar vaak komt het niet zo nauw