Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hubertusklauwen weg laten halen of laten zitten

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Assie&Dessie
Actief
Mijn ras(sen): De Kangal

Ongelezen bericht door Assie&Dessie »

anubis schreef:Bij Ramses zijn ze aan alle 4 de poten verwijderd toen hij pup was tegenwoordig valt dit onder het coupeer verbod.
:denken: Aan alle 4 de poten??? Dat nageltje wat aan de voorpoten zit ook????? Waarom dat dan?
Afbeelding
anubis
Zeer actief

Ongelezen bericht door anubis »

Assie&Dessie schreef:
anubis schreef:Bij Ramses zijn ze aan alle 4 de poten verwijderd toen hij pup was tegenwoordig valt dit onder het coupeer verbod.
:denken: Aan alle 4 de poten??? Dat nageltje wat aan de voorpoten zit ook????? Waarom dat dan?
:denken: weet niet, heb er nooit bij stilgestaan hoor. :wink:
Groetjes Birgit en een lebber van Ramses
AfbeeldingRIP
Afbeelding
http://www.zivotinjsko-carstvo.com/imag ... odenco.jpg
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

er zijn maar een aantal rassen waar ze in de standaard toegestaan zijn, of waar ze er echt bij horen iig, er word bij elk ras wel eens een pupje geboren met wolfsklauwtjes, en die worden bijna altijd gewoon weggehaald na de geboorte... ik wil ze er ook niet aan hebben, dat gespring door de bossen van mijn honden, takken enz, het zijn gewoon kwetsbare plekken, daarbij show ik ook zo nu en dan met mijn honden en mogen ze er niet aan zitten ;)
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

yamie schreef:er zijn maar een aantal rassen waar ze in de standaard toegestaan zijn, of waar ze er echt bij horen iig, er word bij elk ras wel eens een pupje geboren met wolfsklauwtjes, en die worden bijna altijd gewoon weggehaald na de geboorte... ik wil ze er ook niet aan hebben, dat gespring door de bossen van mijn honden, takken enz, het zijn gewoon kwetsbare plekken, daarbij show ik ook zo nu en dan met mijn honden en mogen ze er niet aan zitten ;)

Idioot zeg dat dat niet mag bij showen!!
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Marja schreef:
yamie schreef:er zijn maar een aantal rassen waar ze in de standaard toegestaan zijn, of waar ze er echt bij horen iig, er word bij elk ras wel eens een pupje geboren met wolfsklauwtjes, en die worden bijna altijd gewoon weggehaald na de geboorte... ik wil ze er ook niet aan hebben, dat gespring door de bossen van mijn honden, takken enz, het zijn gewoon kwetsbare plekken, daarbij show ik ook zo nu en dan met mijn honden en mogen ze er niet aan zitten ;)

Idioot zeg dat dat niet mag bij showen!!
nou het gaat niet zo zeer om het showen, het gaat om de rasstandaard.. en ze horen ze niet te hebben.. zeker met de oorsprong van de jack , zijn het ondingen en alleen maar obstakels, maar....... het komt ook errug weinig voor hoor .. het is echt niet zo dat er veel jackies geboren worden met wolfsklauwtjes, maar net zoals met elk ras heel af en toe zit er 1 tussen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”