Gelukkig heeft ze geplast en gepoeptSimbake schreef:Ik ben kapot. Heb al dagen bijna nie geslapen, en vannacht was het ergste. Ze is al van vier uur deze morgen aan het piepen, en heeft last van de tepels. (waarschijnlijk jeukt het daar ook van het scheren voor de operatie). Doe is misschien verkeerd door haar constant te wrijven, ik denk dat ze daar rustiger van wordt. Of laat ik ze beter doen?Ze heeft de laatste uren nu wel wat rustiger geweest, maar nu is ze weer aant piepen. Dat gaat door merg en been. Ik hoop dat dit aan de schijndracht ligt en dat ze geen pijn heeft. Wacht effi, ze staat op....
Ze is een plaske gaan doen, maar heeft tot hier toe nog geen grote boodschap gedaan. Maar ze loopt nu precies om te drukken en draait soms rondjes. Misschien een suppootje insteken ofzo? Ze staat sinds vannacht wel al steviger op haar poten. Ze wiebelt wel nog, en valt soms nog op haar poep, maar toch niet meer zoals daarvoor.
Haar temperatuur is ok. Ik heb gelukkig de medicatie ook kunnen toedienen. En ze is veel minder agressief dan gisteren.
En ze heeft ondertussen grote boodschap gedaan. Het heeft wel een dik kwartier geduurd eer ze klaar was.
Maar ik vertrouw het ook echt niet.... dat piepen enzo.
Dat jeuken veroorzaakt door het scheren, daar gaan ze echt niet zo van piepen.
Ik zou ook nog een andere dierenarts raadplegen.
Wat zegt je eigen dierenarts er nu precies van?