Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb ook geen Toller maar wel een Leen toller haaha mijn oom heeft er een en die logeerd geregeld hier..een heel leuk teefje van nu bijna een jaar ze heet Tosca en komt van een fokker in Lummen Belgie...
hier wat foto's
samen met mijn doggies
en de kleine Toller heeft alles altijd onder controle
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
marye83 schreef:Het wordt als alles goed gaat een dochter van the Rhineferry Tales of Cloudy Sky
en de pup komt dus van de Rhineferry Tales kennel.
Waar heb jij jouw tollertje vandaan?
Die van mij is helaas geen klein tollertje meer. MAar hij blijft leuk,dat kan ik je garanderen. Ben niet zo geod met foto's en internetcombinatie anders zou ik er een foto bijzetten.\Spike komt van \nova's power bij Eindhoven in de buurt.
En dat is te merken,ze groeien hier bij wijze van spreken de grond uit.Zo ging het een jaar of 8 terug ook met de border collie.
Ja echt niet normaal he Eerst zag je ze nooit, nu hebben we er zowat iedere basiscursus wel eentje tussen zitten Maar het zijn wel leuke honden
Bij ons ook zo.
Ik moet erom liegen maar ik denk dat we al gauw 10 Tollers bij ons op de club hebben lopen.
Ik ben ook heel bang dat het een nieuw modehondje wordt.
En dat komt geen enkel ras ten goede...
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
En dat is te merken,ze groeien hier bij wijze van spreken de grond uit.Zo ging het een jaar of 8 terug ook met de border collie.
Ja echt niet normaal he Eerst zag je ze nooit, nu hebben we er zowat iedere basiscursus wel eentje tussen zitten Maar het zijn wel leuke honden
Bij ons ook zo.
Ik moet erom liegen maar ik denk dat we al gauw 10 Tollers bij ons op de club hebben lopen.
Ik ben ook heel bang dat het een nieuw modehondje wordt.
Dat zou erg jammer zijn. Toen ik Spike net had, dachten ze dat het een \golden was. Heb zelfs een keer de opmerking te horen gekrege: "goldens horen toch geen zit te hebben? " Ben er maar niet op ingegaan, maar nu kunnen ze bijna de hele naam onthouden. Als ze deze volledig kunnen benoemen moeten we op gaa npassen denk ik
En dat komt geen enkel ras ten goede...