Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenschool omgeving dokkum?
Moderator: moderatorteam
hondenschool omgeving dokkum?
Ik ben eigenlijk toch wel op zoek naar een andere hondenschool...
Ik heb een tijdje bij de kynologenclub friesland gezeten maar dat is me toch net wat te massaal veel te veel honden op een veel te slecht veld en de groepen zijn me gewoon te groot. Ook het 10 minuten wachten op de oefening totdat je een keer mag Timber gaat zich dan enorm vervelen en dus misdragen....
Nu ik ook verhuisd ben en ik van het voorjaar eigenlijk wel weer wat wil gaan trainen met hem ben ik dus opzoek naar een hondenschool omgeving van dokkum...
Weet iemand iets?
Ik heb een tijdje bij de kynologenclub friesland gezeten maar dat is me toch net wat te massaal veel te veel honden op een veel te slecht veld en de groepen zijn me gewoon te groot. Ook het 10 minuten wachten op de oefening totdat je een keer mag Timber gaat zich dan enorm vervelen en dus misdragen....
Nu ik ook verhuisd ben en ik van het voorjaar eigenlijk wel weer wat wil gaan trainen met hem ben ik dus opzoek naar een hondenschool omgeving van dokkum...
Weet iemand iets?
- Rossi
- Zeer actief
- Rossi
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
heb je al op http://www.hondenschool.in/ gekeken?
Daar staan ze per provinvie gerangschikt. Of de gouden gids?
En vraag ook eens aan de dierenarts of aan een willekeurige voorbijganger met een hond. Kans is groot dat deze wel het een en ander weten
Veel plezier
Daar staan ze per provinvie gerangschikt. Of de gouden gids?
En vraag ook eens aan de dierenarts of aan een willekeurige voorbijganger met een hond. Kans is groot dat deze wel het een en ander weten
Veel plezier
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hoi Jolanda,
Ik lees net je bericht om een hondenschool in de buurt van Dokkum. Ik heb een hondenschool in Opeinde. Dit is vlak in de buurt van het veld van de KC Friesland.
Ik geef de lessen binnen bij ons in boerderij. Ik train in kleine groepjes, met clicker en individueel niveau. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.
Groetjes van Esther
Ik lees net je bericht om een hondenschool in de buurt van Dokkum. Ik heb een hondenschool in Opeinde. Dit is vlak in de buurt van het veld van de KC Friesland.
Ik geef de lessen binnen bij ons in boerderij. Ik train in kleine groepjes, met clicker en individueel niveau. Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.
Groetjes van Esther
-
- Actief
Er is wel redelijk een hondenschool in dokkum. Ik zelf zit in zwaagwesteinde hûnewille dat ligt er vlak bij maar Toen ik er voor het eerst heen belde vroeg ze wat dichter bij voor me was dokkum of zwaagwesteinde voor mij was dat zwaagwesteinde maar ze geven dus blijkbaar ook les in dokkum. Ze staan wel in de goudengids!