Inge O schreef:ik vrees dat ik er haar gewoon zou uithalen, 65 kg of geen 65 kg

.
Dat is grappig dat je dat zegt, want dat lukt mij niet, maar maurits ook niet.
Mijn auto is redelijk onhandig, want erg hoog om in of uit te gaan.
Met zijn tweeen lukt het wel, maar het gaat mij om het alleen zo'n kalf bewegen tot uitstappen.
Vandaag heeft ze na de boswandeling 3 uur in de auto gelegen en toen heb ik haar er met hangen en wurgen en het hondenrek vooruit duwend uit gekregen.
Ik ben bang dat het die hoogte is.
Ik heb met Maurits al afgesproken dat ik de komende weekenden zijn auto (lagere instap)ga gebruiken om te kijken of dat echt het probleem is.
Het klinkt heel komisch, het is ergens ook wel heel erg grappig, en van mij mag ze de hele dag in de auto zitten als ze dat wil, maar ik wil haar daar niet laten zitten als ik er geen toezicht op kan houden. Dat heb ik vandaag wel moeten doen. Ging prima , maar toch.
En als ze tegenstribbelt weegt ze geen 65 kilo meer.Dat doet ze het dubbele. En zit dan gewoon onhandig hoog op 1 meter. en ruim een meter naar achteren tegen de achterbank aan...
Mijn moeder vindt dat ik niet moet zeuren omdat ik over 6 maanden een afstap speciaal voor haar kan bouwen. 6 maanden, dat is echt veel te lang...
Mastiffmensen lachen en zeggen vooral..... :lol:
Jullie moeten mij zien, proberen een kalf uit de auto te werken.
Gelukkig zie ik zelf de humor er van in.
En dan nog...
Diesel zou bij zulke dwingende akties echt heel anders reageren.
Die zou bang en defensief reageren.
Doet ze ook niet.
Binnen gezichtsbereik gaan we zoenen. En terugwerken.

doe mij nog zo'n kalf
eukalipta, ze zit doodleuk de hele ochtend in de auto...
Morgen ga ik haar pas na de wandeling eten geven, en van het weekend ga ik de lagere auto uitproberen.