Even niet kijken en meneer had het achter in zijn kraag zitten.
Nu is hij aan de diaree.
Verteerd z'n pees gewoon?
Storm is erg levendig.
Drinkt gewoon.
En eet macaroni.
Moderator: moderatorteam
Wat is het probleem? Dat de bullepees helemaal op is?MastiffStorm schreef:Storm is erg levendig.
Drinkt gewoon.
En eet macaroni.
Wat toevallig, dan zijn we jullie tegengekomen. Ik was dus degene met die Berner die zo ontzettend onder de indruk was van Storm dat ze op d'r gat ging zitten.MastiffStorm schreef:Ja dat klopt wij wonen in Eindhoven, maar de mensen die bij ons waren zijn goede vrienden van ons en zij wonen in Ede.
Speeltouw verteert niet. Bullepees wel, want dat is gemaakt als eten voor je hond. Ik ben niet gek op bullepees, maar het zal wel verteren. Je hond zal misschien een paar dagen aan de dunne zijn, maar dan is het leed wel geledenMastiffStorm schreef:Ik ben misschien wat bang.
Dat komt omdat bij de hond van mijn zus vorige week een stuk speeltouw uit zijn darmen is gahaald (operatief).
Dan ben je toch wat scherper.
Dat beestje heeft een zwaare week gehad.
Hahaha....dat vind ik nu net zo lekker, die rust in het bos en niet achter iedere boom een hond te hoeven verwachtenMastiffStorm schreef: Gezellig al die honden daar bij ons is het maar rustig in het bos of op de hei.
En in de winter helemaal (dan zullen ze het wel koud hebben )

Ik woon er in de buurt en wandel er regelmatig, wellicht dan tot ziensMastiffStorm schreef:Tamara en Bowie misschien tot de volgende keer wij gaan best vaak naar Ede.
Als we nog terug mogen komen ,want ook daar heeft hij diaree achter gelaten![]()
En de hei was ons zo goed bevallen.
Wij gaan zeker terug.
Gezellig al die honden daar bij ons is het maar rustig in het bos of op de hei.
En in de winter helemaal (dan zullen ze het wel koud hebben )