idd...ik dacht het al te zien..Inge schreef:Andere oog is inderdaad ook wat verdikt, dat "kale" is dus de verdikking
Misschien dat ze ergens in heeft liggen rollen...je weet het niet he!?
lastig en vervelend
Moderator: moderatorteam
Ze heeft zowiezo liggen rollen, dat heb ik gezien.mercedes2803 schreef:idd...ik dacht het al te zien..Inge schreef:Andere oog is inderdaad ook wat verdikt, dat "kale" is dus de verdikking
lastig en vervelend

Ja, zie daar de vinger maar eens op te leggen...Inge schreef:Ze heeft zowiezo liggen rollen, dat heb ik gezien.mercedes2803 schreef:idd...ik dacht het al te zien..Inge schreef:Andere oog is inderdaad ook wat verdikt, dat "kale" is dus de verdikking
lastig en vervelend
Maar wat daar voor planten stonden???
We denken (de fokker en ik) dat het een reactie op een soort netel oid moet zijn. Ze heeft het nu voor de tweede maal, beide keren was het na een bezoek aan een gebied waar ik anders nooit kom. De eerste maal op een veld waar ze met de KNPV toen een keer trainden (ze was toen 8,5 week) en vandaag in Heeze in het bos.Martijn schreef:Oh nee..wat is dat nu weer?
Is ze allergisch aangelegd, Inge? Wat is dat toch met die honden en allergiën?
Het ziet er heel naar uit. Kan een dierenarts geen kalmerend iets geven?
Wat heb je toch vaak van dat soort toestanden! Ik begin haast medelijden met je te krijgen.

Ja, bij Nika heeft het echt puur te maken met insectenbeten.pooh schreef:Heeft Nika's allergie alleen te maken met insectenbeten?
Ik vraag dat omdat je aangeeft dat Nika ook wel eens iets soortgelijks heeft gehad en misschien sproeien ze bij het uitlaatveld of zo wel met iets waar honden gevoelig voor kunnen zijn.
Beterschap voor je kleine meid, ik vind het er sneu uitzien.

Biène gaat nergens op visite :N: en gepoetst heb ik vandaag nietJonette schreef:Jeetje! Arme Biène. Ik hoop dat het snel overgaat. Heb je over de mogelijkheid van schoonmaak producten als boosdoener gedacht? Soms zijn dieren erg allergisch voor tapijt reinigingsproducten (strooi poeder), stofzuiger parfum, geur kaarsen, e.d. -- misschien heb je iets wat je erg zelden gebruikt of is Biène op visite bij iemand geweest?
Beterschap, Biène!
Groetjes,
Jonette

Ik ken de weg niet in dat bos (ik liep braaf achter MJ aanchrico schreef:Gelukkig dat ze er weer normaal (bijna dan) uitzietwat een doos ook. Ga je nog kijken of je kan achterhalen waar het van kwam?

Dat weet ik nogReini schreef:Ik lees dit nu pas! Fijn dat het weer beter gaat![]()
Vegas heeft ook een keer een allergische reactie gehad waarbij zijn mondhoeken helemaal opzwollen, daar was ik aardig van geschrokken