Ik denk dat hetzelfde bij Huts gebeurt. Ze is alleen zo zwaar, en gewend om bij ons in bed te slapen. Wim kan haar wel tillen, maar of het verstandig is op bed weet ik niet. Dat zal ik ook overleggen maandag.Femmel schreef:Joy is van de zomer geopereerd aan haar knie, kunststof kruisband geplaatst, meniscus verwijderd en artrose verwijderd. Ze wilde na de operatie bij de DA niet plassen, maar toen ik haar thuis op het gras zette liet ze direkt alles lopen gelukkig.
De 1e nacht hebben we bij haar geslapen en was ze erg onrustig, maar de dag erna begon ze haar geopereerde poot al te belasten. Ik tilde haar wel de weg over omdat we anders niet overgestoken konden komen. Ze liep wel heel erg traag en ik ging vaak gewoon lekker een uurtje met haar buiten zitten.
Na een week stond mevrouw alweer te springen als we thuiskwamen :N: . Het echte lopen hebben we weer op moeten bouwen van 0 af aan en ze is nog een aantal keer flink door haar knie gegaan waar ik elke keer flink van schrok. Er was dan gelukkig "niets" aan de hand behalve dat ze waarschijnlijk een flinke pijnscheut kreeg.
Joy liep na 3,5 maand weer 5km door het bos!
Heel veel sterkte a.s. maandag!!
Fijn dat het bij Joy zo goed is gegaan!