Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Prins of Cavom

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel
Aantal honden: 2

Prins of Cavom

Ongelezen bericht door Tarz »

Hallo :smile1:
Ik heb een vraag!

Nina krijgt als brok Cavom te eten. Nu is het zo dat ik alleen voor haar Cavom haal. Ze mag er maar erg weinig van, anders wordt ze te dik. Als ik dan een zak van 20 kilo haal doet ze daar heel lang over en ik wil niet dat ze bedorven brok eet. De kleinere verpakking van Cavom was niet zoveel goedkoper dus ik vind het zonde om die te halen.

Nu had ik in de dierenwinkel Prins zien staan, in een kleinere verpakking dan Cavom. En ik vroeg me af of dit goed voer is...

Van Cavom weet ik dat er geen troep in zit (geen rare toevoegingen oid). Is dat bij Prins ook zo?
Heb je je hond zowel op Prins als op Cavom gehad en wat vond je het verschil?

Ben benieuwd :ok:
Groetjes Rob
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

prins is ook een goed voer :ok: zover ik weet ook zonder rare toevoegingen enzo.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
Gabber
Actief
Mijn ras(sen): mechelaar

Ongelezen bericht door Gabber »

nnnnnnnnnnnnnnnnnn
Laatst gewijzigd door Gabber op 19 okt 2006 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Sassie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sassie »

Ik heb geen ervaringen met Cavom maar Wolf eet ook Prins en doet het er goed op. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding van Prins ook goed!
Afbeelding
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

De hond van mijn moeder heeft een tijd prins gehad vanwege huid problemen. Ze at het goed, en haar huid problemen werden er ook minder door.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ja, ik heb Marouck Prins procare super (de blauwe zak) gevoerd en was er dik tevreden over.
Ben overgestapt op Cavom omdat dat iets goedkoper is. Had ze het daar niet goed op gedaan was ik teruggegaan naar de Prins maar ook op Cavom doet ze het goed (en Biène ook).
Met een zak Cavom deed ik toen ik alleen Marouck dat voerde ongeveer 2,5 tot 3 maanden, nu is het na 5 weken op (maar Biène eet nog heel wat meer als Marouck)
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Jopensam
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jopensam »

Wij voeren Prins Super en zijn daar zeer tevreden over.
In Prins zit trouwens ook geen rotzooi en geen rare toevoegingen :wink:
Groetjes Melanie,Jessy, Nicci en Jordan
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

Inge schreef:Ja, ik heb Marouck Prins procare super (de blauwe zak) gevoerd en was er dik tevreden over.
Ben overgestapt op Cavom omdat dat iets goedkoper is. Had ze het daar niet goed op gedaan was ik teruggegaan naar de Prins maar ook op Cavom doet ze het goed (en Biène ook).
Met een zak Cavom deed ik toen ik alleen Marouck dat voerde ongeveer 2,5 tot 3 maanden, nu is het na 5 weken op (maar Biène eet nog heel wat meer als Marouck)
hahahah bij mij gaan er 2 zakken per week door heen (barca 20 kg) :smile:
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
Sandracula
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sandracula »

Wij zijn van Cavom overgestapt op Prins Procare Super en moet zeggen dat ze allebei goed bevallen :ok: Nessa "deed" het net zo goed op Cavom, alleen at ze na een jaar of wat met lange tanden en zijn wij overgestapt..
Na een hele tijd Prins is het nog steeds feest als ze te eten krijgt en ze ziet er mijns inziens goed uit, alleen moet ik (net als bij Cavom) uitkijken dat ze niet te veel krijgt, want het zijn in verhouding net zo'n zware brokken...
Wij doen precies een maand met een zak Prins en moet er wel bij zeggen dat ze nog steeds 1 dag in de week vers vlees eet..
Ze poept met de Prins brokken net als bij Cavom maar 1 x per dag en dat is ook wel een voordeel vind ik :wink:
Afbeelding
rob80
Actief

Ongelezen bericht door rob80 »

met beide merken heb ik goede ervaringen. Omdat ik noch de honden verschil zagen (we gebruikten de geperste brok van Prins en natuurlijk Cavom) hebben we Cavom aangehouden. Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede ontlasting :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”