Tiesto loopt, vooral na het slapen, al 4 maanden niet zo goed meer.
Met opstaan heeft hij dan iets meer moeite, maar op zich met wandelen ging het eigenlijk best prima.
We zijn in de laatste maanden 3 x naar de dierenarts geweest en daar dachten ze vorige maand toch dat zijn middenvoets beentje gebroken was.
Ze hebben toen geen foto gemaakt en hij kreeg dus antibiotica en mocht even niet los lopen, maar rustig aan.
Het werd wel iets minder, maar nog steeds bij het opstaan, mankte hij.
Gisteren was ik het zo beu dat ik weer naar de dierenarts ben gereden en ik heb daar geeist meteen een foto te laten maken.
Nu blijkt hij dus aan zijn linkervoorpoot aan zijn buitenste teen artrose te hebben, en mijn lieverd is pas 3 jaar..
Nu krijgt hij voorlopig een zalfje, en ze gingen navraag doen of er een operatie mogelijk is voor hem, dus zijn buiten teen eraf halen en de gewrichten dus weg.
Maar ik zie dat hij erg ongelukkig is zo, het is een lieve enthousiaste hond,die altijd met zijn bal heen en weer is, met andere honden graag gek doet,lekker rennen, over sloten heenspringen enz. dat kan en mag hij nu dus niet en dat kun je echt aan hem zien..
Ik heb vandaag echt een baaldag, omdat ik hoop dat iemand zo'n ervaring heeft,en een operatie echt kan werken!
Ik wil en kan er niet aan denken om hem te moeten inslapen, maar ik wil echt niet dat hij de rest van zijn leven pijn heeft...
Graag hoor ik van andere mensen hun mening en misschien hebben jullie wel goede ervaringen met operaties,
Liefs Laura en pootje van Tiesto, Jodan en Joy!