Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lezingen Mogens Eliasen!
Moderator: moderatorteam
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Lezingen Mogens Eliasen!
De Deens-Canadese schrijver en chemicus Mogens Eliasen, bekend van de boeken: "Rauwe voeding voor honden" en "The wolf's natural diet - a feeding guide for your dog?" en zijn maandelijkse internetmagazine "The Peeing Post", komt naar Nederland! Ter ere van deze gebeurtenis nodigen Puur Natuur, Natuurlijk! voor Dieren, en Bandit Diervoeding u uit om op maandag 6 of dinsdag 7 februari zijn lezing over rauwe diervoeding bij te wonen. In een drie uur durende lezing zal deze autoriteit op diervoedingsgebied uitgebreid ingaan op het fenomeen "rauwe voeding" en zal er na afloop ruime gelegenheid zijn om vragen te stellen.
Wanneer?
Maandagavond 19.00-23.00
Dinsdagmiddag 13.00-17.00
Waar?
Beide lezingen zullen gehouden worden bij Puur Natuur, op de boerderij de Overhorn, 's-Gravenlandseweg 50-52, 1381 HK Weesp (www.puurnatuur.nl). De kosten bedragen 35 euro, dit is inclusief een hapje en een drankje. De lezing zal in het Engels worden gehouden, vragen na afloop kunnen vertaald worden.
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meldt u zich zo snel mogelijk aan; per e-mail: info@natuurlijkvoordieren.nl of telefonisch op: 020-6797003.
Tot 6 of 7 februari!
Puur Natuur, Natuurlijk! voor Dieren, Bandit Diervoeding
Wanneer?
Maandagavond 19.00-23.00
Dinsdagmiddag 13.00-17.00
Waar?
Beide lezingen zullen gehouden worden bij Puur Natuur, op de boerderij de Overhorn, 's-Gravenlandseweg 50-52, 1381 HK Weesp (www.puurnatuur.nl). De kosten bedragen 35 euro, dit is inclusief een hapje en een drankje. De lezing zal in het Engels worden gehouden, vragen na afloop kunnen vertaald worden.
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus meldt u zich zo snel mogelijk aan; per e-mail: info@natuurlijkvoordieren.nl of telefonisch op: 020-6797003.
Tot 6 of 7 februari!
Puur Natuur, Natuurlijk! voor Dieren, Bandit Diervoeding
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Erica
- Actief
- Contacteer:
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Erica
- Actief
- Contacteer:
Ik heb echt geen idee..... dus PB je wel!ien schreef:wat denk jezelf Erica??Erica schreef:Is dit wat voortgekomen is uit Stichting Alles Rauw? Of is dit een ander initiatief?![]()
![]()
Maar zal iets toelichten..dat Mogens komt en rond die periode is 1 ding wat zeker is.![]()
en mensen mogen mij best een pbtje sturen willen ze wat meer toelichting hebben
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Addy
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat had ik ook al gezien, ja, valt tegen.Roelfien schreef:Nou graag, want we zijn vanmiddag even op zoek geweest waar het is, maar dat loop je niet even vanaf het station.baloe2004 schreef:Wil je een lift?Roelfien schreef:Ik denk dat ik hier wel naar toe wil.
Ik heb me opgegeven voor de maandagavond.
Groetjes, Nina en Baloe

- Roelfien
- Zeer actief
baloe2004 schreef:Dat had ik ook al gezien, ja, valt tegen.Roelfien schreef:Nou graag, want we zijn vanmiddag even op zoek geweest waar het is, maar dat loop je niet even vanaf het station.baloe2004 schreef:Wil je een lift?Roelfien schreef:Ik denk dat ik hier wel naar toe wil.![]()
Ik heb me opgegeven voor de maandagavond.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
Een kleine correctie, Geer. Het zou beter zijn geweest als je het volgende had geschreven:Geer schreef:Mogens is in Nederland, dat is inderdaad zeker![]()
Hij zal hier meerdere lezingen geven, voor meerdere 'instellingen'...waaronder oa. Stichting Alles Rauw (van Ien) en de instellingen in deze uitnodiging
Ik hoop dat het hiermee alle vaagheid een beetje opgehelderd is!
Mogens Eliasen komt in februari 2006 naar Nederland en Belgie ter gelegenheid van de oprichting van stichting AllesRauw en zal wat lezingen verzorgen in de periode 6-9 februari 2006.
Dat zijn jullie vergeten in de aankondiging... en er staat ook niet dat er een Nederlandse vertaling vanThe Peeing Post is...
Mensen kunnen dit gratis ezine ontvangen door zich aan te melden op http://groups.yahoo.com/group/pispaal
Ook is het zo, dat je niet overal 35 Euro hoeft te betalen voor een lezing... in Belgie is dat zelfs mogelijk voor 10 Euro.
Als mensen belangstelling hebben om te weten waar ze nog meer een lezing kunnen bijwonen, kunnen ze contact opnemen met stichting@alles-rauw.nl (afwezig tot 2 januari 2006) of met irene@ivysleague.nl (coordinator van Nederland).
Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
ignit schreef:Een kleine correctie, Geer. Het zou beter zijn geweest als je het volgende had geschreven:Geer schreef:Mogens is in Nederland, dat is inderdaad zeker![]()
Hij zal hier meerdere lezingen geven, voor meerdere 'instellingen'...waaronder oa. Stichting Alles Rauw (van Ien) en de instellingen in deze uitnodiging
Ik hoop dat het hiermee alle vaagheid een beetje opgehelderd is!
Mogens Eliasen komt in februari 2006 naar Nederland en Belgie ter gelegenheid van de oprichting van stichting AllesRauw en zal wat lezingen verzorgen in de periode 6-9 februari 2006.![]()
Dat zijn jullie vergeten in de aankondiging... en er staat ook niet dat er een Nederlandse vertaling vanThe Peeing Post is...![]()
Mensen kunnen dit gratis ezine ontvangen door zich aan te melden op http://groups.yahoo.com/group/pispaal
Ook is het zo, dat je niet overal 35 Euro hoeft te betalen voor een lezing... in Belgie is dat zelfs mogelijk voor 10 Euro.
Als mensen belangstelling hebben om te weten waar ze nog meer een lezing kunnen bijwonen, kunnen ze contact opnemen met stichting@alles-rauw.nl (afwezig tot 2 januari 2006) of met irene@ivysleague.nl (coordinator van Nederland).
Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
www.barf-natuurlijk.nl
Volgens mij staat elders de oproep van Stichting Alles Rauw, dus wellicht dat je dit bericht beter in die topic kunt plaatsen. Het is 'in de wetenschap' vrij normaal dat een spreker voor meerder instanties lezingen houdt, dus dat ook Mogens dat doet, dat lijkt me vrij normaal
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Bernadette
- Zeer actief
-
ignit
- Zeer actief
- Contacteer:
-