zeg ik dat dan?Angel-eyes schreef:little-wolf schreef:mens lul jij maar lekker naar je verstand.Marie-Josée schreef:Hoe zou dat toch komen als er mensen zijn die zo geflipt reageren.little-wolf schreef: die vooroordelen zijn er toch al.
je heb geen flauw benul waar t om gaat.
jij geeft braaf je hondje af als je in zo'n situatie zit en zegt dan zeker, alsjeblieft meneer/mevrouw agent, en wees een beetje lief voor hem.
die vooroordelen waren al voor die "geflipte" reactie's.
als ik een chi zou hebben, zou ik hetzelfde reageren.
Zou jij een agent hartstikke doodschieten als ze je hondje komen halen(als die geen stamboom zou hebben)?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pittbull
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik lul nietlittle-wolf schreef:mens lul jij maar lekker naar je verstand.Marie-Josée schreef:Hoe zou dat toch komen als er mensen zijn die zo geflipt reageren.little-wolf schreef:die vooroordelen zijn er toch al.Marie-Josée schreef: Dat is geen liefde als je daarvoor mensen afknalt.Je bevestigt dan hoogstens het beeld van de pitbull met opgefokte geflipte baas.Pitbull + baas met wapen, kan het nog erger?
Ja daar doe je het ras wel een plezier mee.Hoezo vooroordelen bevestigen.
jij geeft braaf je hondje af als je in zo'n situatie zit en zegt dan zeker, alsjeblieft meneer/mevrouw agent, en wees een beetje lief voor hem.

Het zijn de aso bezitters, de patsers en pochers met de grote bek en de vuisten klaar die de schuld ervan zijn dat een prachtig ras een paria is geworden.
Ik vond het altijd leuke honden, heb er ook nog steeds geen schrik voor ondanks dat me door een pitbulleigenaar wel eens toegeroepen wordt dat ik beter uit de buurt kan blijven omdat zijn hond alles pakt wat beweegt. Of de eigenaar die in een losloopgebied -nog net niet kwijlend- roept; laat die honden van je maar eens dichterbij komen, er blijft niks van over.
Of een nieuwe bewoner op de camping die me vroeg mijn honden niet meer los te laten in ons eigen tuintje want à ls ze over het hek zouden komen zou er geen spaan van overblijven.Of degene die zijn bull sart met een stok en hem vervolgens aan een boomtak hangt om te kijken hoelang die hond vast kan houden. Geen vooroordelen maar gewoon voorbeelden uit de omgeving.
Het zijn die mensen die de schuld ervan zijn dat die wet er is gekomen en die gaan juist agressief of zielig zitten doen.
- little-wolf
- Zeer actief
Marie-Josée schreef: Ik lul nietNee maar serieus, ik zou zeker niet het risico willen lopen dat ik "braaf"of niet, mijn hond zou moeten laten inslapen vanwege een wet, maar ik zou dan niet de mensen aan willen pakken die die wet uit moeten voeren (rotbaantje trouwens)
ik zou dat ook niet doen door een kogel er doorheen te jagen, maar ik zou zeker pissig zijn en die lui de huid vol schelden
maar die ervoor verantwoordelijk zijn dat die wet er überhaupt gekomen is. Want wees nu eerlijk; bij een Chi of een heidewachtel valt die wet niet te verwachten.
dat zeg ik ook niet. ik zeg alleen als iemand mn hond af wilt pakken ongeacht het ras, dat ik net zo zal staan schelden als ze mn staff zouden af pakken.
Het zijn de aso bezitters, de patsers en pochers met de grote bek en de vuisten klaar die de schuld ervan zijn dat een prachtig ras een paria is geworden.
hoe bedoel je bevooroordeeld? het zijn niet alleen maar patsers die deze honden hebben zonder boom. tuurlijk zijn ze er wel. er zijn ook gewoon mensen met gezinnen die ze hebben en van niks weten omdat ze zich niet verdiept hebben of er gewoon lak aan hadden.
Ik vond het altijd leuke honden, heb er ook nog steeds geen schrik voor ondanks dat me door een pitbulleigenaar wel eens toegeroepen wordt dat ik beter uit de buurt kan blijven omdat zijn hond alles pakt wat beweegt.
dat is zeker ook niet leuk. en ligt aan de opvoeding. wat wel zo is met deze honden dat ze over het algemeen niet met sexe genoten overweg kunnen.
Of de eigenaar die in een losloopgebied -nog net niet kwijlend- roept; laat die honden van je maar eens dichterbij komen, er blijft niks van over.
Of een nieuwe bewoner op de camping die me vroeg mijn honden niet meer los te laten in ons eigen tuintje want à ls ze over het hek zouden komen zou er geen spaan van overblijven.Of degene die zijn bull sart met een stok en hem vervolgens aan een boomtak hangt om te kijken hoelang die hond vast kan houden. Geen vooroordelen maar gewoon voorbeelden uit de omgeving.
Het zijn die mensen die de schuld ervan zijn dat die wet er is gekomen en die gaan juist agressief of zielig zitten doen.
wat is er mis met in een boom hangen?
ja het is een deel werkelijkheid. maar het gaat ook anders.
mensen moeten de boel eens niet over 1 kam scheren.
ik vind dat die wet inmiddels achterhaalt is. hij bestaat nou zo'n 13 jaar en wat heeft het geholpen?
geen ene zak.
er zou eens een alternatief voor moeten komen.
hoeveel incidenten zijn er nou geweest?
hoe gevaarlijk waren al die hondenwerkelijk die inmiddels afgemaakt zijn?
- Marie-Josée
- Erelid
Ja maar die bedoel ik ook niet, bij zulke mensen zorgt de hond meestal ook niet voor problemen en die zijn er mi ook geen schuld aan dat de hond zo'n negatief imago heeft maar zij hebben er wel last van dat de patserige types het imago van de pitbull verpest hebben, dat is nu net wat ik bedoellittle-wolf schreef:
hoe bedoel je bevooroordeeld? het zijn niet alleen maar patsers die deze honden hebben zonder boom. tuurlijk zijn ze er wel. er zijn ook gewoon mensen met gezinnen die ze hebben en van niks weten omdat ze zich niet verdiept hebben of er gewoon lak aan hadden.

- DoggieGekje
- Vaste gebruiker
Ik vind die wet belachelijk, maar die mensen die het er na maken worden bijna nooit gepakt. Neem het nu zoals heir in Hoogezand zijn regelmatig honden in beslag genomen. Maar er is iemand die fokt met stafford en fila en de politie weet dat en daar doen ze niks aan. Dus de politie hand haaft de wet wel goed, maar bij de verkeerde mensen.
Hier in de straat heeft er iuemand een kruising staffford fila lijkt op een fila en is nog steeds niet in besl;ag genomen hij heeft papieren waarop staat dat het een fila is
Hier in de straat heeft er iuemand een kruising staffford fila lijkt op een fila en is nog steeds niet in besl;ag genomen hij heeft papieren waarop staat dat het een fila is
Een leven zonder honden kan ik me niet voorstellen.
Bekijk ff in mijn fotoalbum.
http://sabinehondengek.mijnalbums.nl/
Allemaal honden foto;s
Groetjes Sabine en een super lik van Sonja

Allemaal honden foto;s

- little-wolf
- Zeer actief
ok zoMarie-Josée schreef:Ja maar die bedoel ik ook niet, bij zulke mensen zorgt de hond meestal ook niet voor problemen en die zijn er mi ook geen schuld aan dat de hond zo'n negatief imago heeft maar zij hebben er wel last van dat de patserige types het imago van de pitbull verpest hebben, dat is nu net wat ik bedoellittle-wolf schreef:

dat is zo. alleen jammer dat den haag zo nodig alles over 1 kam moet scheren en een groot deel van de bevolking ook.
- little-wolf
- Zeer actief
als het op een fila lijkt, valt hij niet onder die wetDoggieGekje schreef:Ik vind die wet belachelijk, maar die mensen die het er na maken worden bijna nooit gepakt. Neem het nu zoals heir in Hoogezand zijn regelmatig honden in beslag genomen. Maar er is iemand die fokt met stafford en fila en de politie weet dat en daar doen ze niks aan. Dus de politie hand haaft de wet wel goed, maar bij de verkeerde mensen.

- DoggieGekje
- Vaste gebruiker
nee maar het is wel een kruising en ook al lijkt ie er niet op vind dan wel dat ie in beslag moeten worden genomen. Die mensen die hem dan wel hebben en die hebben hem al een jaartje of 2 vind ik hget niet eerlijklittle-wolf schreef:als het op een fila lijkt, valt hij niet onder die wetDoggieGekje schreef:Ik vind die wet belachelijk, maar die mensen die het er na maken worden bijna nooit gepakt. Neem het nu zoals heir in Hoogezand zijn regelmatig honden in beslag genomen. Maar er is iemand die fokt met stafford en fila en de politie weet dat en daar doen ze niks aan. Dus de politie hand haaft de wet wel goed, maar bij de verkeerde mensen.
maar ik vind dat die wet anders moet, ik vind dat de politie ofzo gewoon moet weten als er weer stafford zonden boom worden genomen gelijk in beslag wordne genomen of weet ik veel
straat achter ons had eentje die was 2 jaar oud en een schat van een hond en hij is pas dit ajar in beslag genomen als het neit mag moet de politie ook sneller aan de bel trekken
Allemaal honden foto;s

Allemaal honden foto;s

- little-wolf
- Zeer actief
mens je bent niet wijs hoor. echt een gaatje in je kop.DoggieGekje schreef:nee maar het is wel een kruising en ook al lijkt ie er niet op vind dan wel dat ie in beslag moeten worden genomen.little-wolf schreef:als het op een fila lijkt, valt hij niet onder die wetDoggieGekje schreef:Ik vind die wet belachelijk, maar die mensen die het er na maken worden bijna nooit gepakt. Neem het nu zoals heir in Hoogezand zijn regelmatig honden in beslag genomen. Maar er is iemand die fokt met stafford en fila en de politie weet dat en daar doen ze niks aan. Dus de politie hand haaft de wet wel goed, maar bij de verkeerde mensen.
spoor jij wel? dat zou het dier dood moeten.
Die mensen die hem dan wel hebben en die hebben hem al een jaartje of 2 vind ik hget niet eerlijk
maar ik vind dat die wet anders moet, ik vind dat de politie ofzo gewoon moet weten als er weer stafford zonden boom worden genomen gelijk in beslag wordne genomen of weet ik veel
straat achter ons had eentje die was 2 jaar oud en een schat van een hond en hij is pas dit ajar in beslag genomen als het neit mag moet de politie ook sneller aan de bel trekken

- DoggieGekje
- Vaste gebruiker
little-wolf schreef:mens je bent niet wijs hoor. echt een gaatje in je kop.DoggieGekje schreef:nee maar het is wel een kruising en ook al lijkt ie er niet op vind dan wel dat ie in beslag moeten worden genomen.little-wolf schreef:als het op een fila lijkt, valt hij niet onder die wetDoggieGekje schreef:Ik vind die wet belachelijk, maar die mensen die het er na maken worden bijna nooit gepakt. Neem het nu zoals heir in Hoogezand zijn regelmatig honden in beslag genomen. Maar er is iemand die fokt met stafford en fila en de politie weet dat en daar doen ze niks aan. Dus de politie hand haaft de wet wel goed, maar bij de verkeerde mensen.
Die mensen die hem dan wel hebben en die hebben hem al een jaartje of 2 vind ik hget niet eerlijk

soms zeggen ik dingen die niet nodig zijn

maar je weet dat je geen kruising mag hebben waarom nemen ze dan eentje en die hoogwaarschijnlijk niet op eeen stafford lijkt
Allemaal honden foto;s

Allemaal honden foto;s

- *Silvia*
- Zeer actief
Geloof dat je het niet snapt hoor, je mag wel ene kruising hebben zolang het maar niet op een pitbull achtige lijkt.DoggieGekje schreef:little-wolf schreef:mens je bent niet wijs hoor. echt een gaatje in je kop.DoggieGekje schreef:nee maar het is wel een kruising en ook al lijkt ie er niet op vind dan wel dat ie in beslag moeten worden genomen.little-wolf schreef: als het op een fila lijkt, valt hij niet onder die wet
straat achter ons had eentje die was 2 jaar oud en een schat van een hond en hij is pas dit ajar in beslag genomen als het neit mag moet de politie ook sneller aan de bel trekkenoeps zo heb ik het niet bedoelt
![]()
soms zeggen ik dingen die niet nodig zijn![]()
maar je weet dat je geen kruising mag hebben waarom nemen ze dan eentje en die hoogwaarschijnlijk niet op eeen stafford lijkt
dus zolang die "fila"daar niet op lijkt is het niet nodig om die in beslag te nemen !!
- DoggieGekje
- Vaste gebruiker
nee dat is zo maar het is een kruising en er zitten papieren bij waar fila opstaat dat klopt ook nietbaloutjuh schreef:Geloof dat je het niet snapt hoor, je mag wel ene kruising hebben zolang het maar niet op een pitbull achtige lijkt.DoggieGekje schreef:little-wolf schreef:mens je bent niet wijs hoor. echt een gaatje in je kop.DoggieGekje schreef: nee maar het is wel een kruising en ook al lijkt ie er niet op vind dan wel dat ie in beslag moeten worden genomen.
straat achter ons had eentje die was 2 jaar oud en een schat van een hond en hij is pas dit ajar in beslag genomen als het neit mag moet de politie ook sneller aan de bel trekkenoeps zo heb ik het niet bedoelt
![]()
dus zolang die "fila"daar niet op lijkt is het niet nodig om die in beslag te nemen !!
Allemaal honden foto;s

Allemaal honden foto;s

- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Ik snap niet waarom iedereen hier telkens zegt dat de honden in beslag moet worden genomen om de baasjes te straffen. Hoe
is dat.
Laat ze die bazen zelf maar eens aanpakken. Die honden vragen er niet om om in Nederland geboren te worden. Door dat gezeik van mensen zal zo'n wet ook nooit veranderen.
Carmen

Laat ze die bazen zelf maar eens aanpakken. Die honden vragen er niet om om in Nederland geboren te worden. Door dat gezeik van mensen zal zo'n wet ook nooit veranderen.
Carmen
- little-wolf
- Zeer actief
moet de hond daarom dood???DoggieGekje schreef:nee dat is zo maar het is een kruising en er zitten papieren bij waar fila opstaat dat klopt ook nietbaloutjuh schreef:Geloof dat je het niet snapt hoor, je mag wel ene kruising hebben zolang het maar niet op een pitbull achtige lijkt.DoggieGekje schreef:little-wolf schreef: mens je bent niet wijs hoor. echt een gaatje in je kop.oeps zo heb ik het niet bedoelt
![]()
verander maar eens heel gauw je nicknaam. doggielover

- little-wolf
- Zeer actief
Carmen schreef:Ik snap niet waarom iedereen hier telkens zegt dat de honden in beslag moet worden genomen om de baasjes te straffen. Hoeis dat.
Carmen

- DoggieGekje
- Vaste gebruiker
oh help zo bedoel ik het allemaal niet
maar ik snap ook neit waarom we altijd over die dingen discusseren
hoe ik het allemala heb vertelt dat komt omdat ik te snel iets typ zonder na te denken die honden moeten helemaal niet dood. Als ik weer zie dat er een lieve stafford in beslag wordt genomen en zie hoeveel verdriet die mensen ehbben dan breekt ook mijn hart

hoe ik het allemala heb vertelt dat komt omdat ik te snel iets typ zonder na te denken die honden moeten helemaal niet dood. Als ik weer zie dat er een lieve stafford in beslag wordt genomen en zie hoeveel verdriet die mensen ehbben dan breekt ook mijn hart

Allemaal honden foto;s

Allemaal honden foto;s

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- little-wolf
- Zeer actief
tip van de dag: lees eerst na wat je getikt hebt.DoggieGekje schreef:oh help zo bedoel ik het allemaal niet![]()
![]()
![]()
en waarom snappie niet dat er over gediscuseerd wordt?
- Marie-Josée
- Erelid
Helemaal mee eensCarmen schreef:Ik snap niet waarom iedereen hier telkens zegt dat de honden in beslag moet worden genomen om de baasjes te straffen. Hoeis dat.
Carmen

- Marie-Josée
- Erelid
- DoggieGekje
- Vaste gebruiker
oh laat maar ik moet eigenlijk niet mee discusserenlittle-wolf schreef:tip van de dag: lees eerst na wat je getikt hebt.DoggieGekje schreef:oh help zo bedoel ik het allemaal niet![]()
![]()
![]()
en waarom snappie niet dat er over gediscuseerd wordt?
Allemaal honden foto;s

Allemaal honden foto;s

-
- Zeer actief
little-wolf schreef:zeg ik dat dan?Angel-eyes schreef:little-wolf schreef:mens lul jij maar lekker naar je verstand.Marie-Josée schreef: Hoe zou dat toch komen als er mensen zijn die zo geflipt reageren.
Zou jij een agent hartstikke doodschieten als ze je hondje komen halen(als die geen stamboom zou hebben)?
Nee, ik vraag het je?
- little-wolf
- Zeer actief
Angel-eyes schreef:little-wolf schreef:zeg ik dat dan?Angel-eyes schreef:little-wolf schreef: mens lul jij maar lekker naar je verstand.
Nee, ik vraag het je?
wat denkie nou zelf?
-
- Zeer actief
little-wolf schreef:Angel-eyes schreef:little-wolf schreef:zeg ik dat dan?Angel-eyes schreef:
Nee, ik vraag het je?
wat denkie nou zelf?
Niks, ik vraag het jou wat je zou doen als ze gewoon je hondje uit je handen rukken en meenemen om af te spuiten?
-
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
dat weten we zo onderhand wel dat jij niet denkt.Angel-eyes schreef:little-wolf schreef:Angel-eyes schreef:little-wolf schreef: zeg ik dat dan?
Nee, ik vraag het je?
wat denkie nou zelf?
Niks, ik vraag het jou wat je zou doen als ze gewoon je hondje uit je handen rukken en meenemen om af te spuiten?
lees de rest van t topic. daar staat mn antwoord.
-
- Zeer actief
little-wolf schreef:dat weten we zo onderhand wel dat jij niet denkt.Angel-eyes schreef:little-wolf schreef:Angel-eyes schreef:
Nee, ik vraag het je?
wat denkie nou zelf?
lees de rest van t topic. daar staat mn antwoord.
Ik denk nu juist wel, je speculeert zelf dat een ander zijn hondje zo afgeeft, maar 100% dat je dat zelf ook zal doen als je in die situatie zit, en daarom vraag ik het je?Dan kun je gewoon antwoord geven of is dat zoals altijd te moeilijk voor je?
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
ik zou meteen verhuizen naar belgie..
ik snap nog steeds niet waarom die idiote wet niet is afgeschafd..
de MENSEN zijn de schuld NIET de honden.. zeker niet een heeeeeeeeeeel hondenras..
die mensen die dat soort wetten maken hebben zeker geen verstand van honden.. al helemaal niet van de opvoeding ervan.. want dan wisten ze dat een goed opgevoede pittbull een prachthond is.. een echt knuffeltje.. geen vechthond..
ik snap nog steeds niet waarom die idiote wet niet is afgeschafd..
de MENSEN zijn de schuld NIET de honden.. zeker niet een heeeeeeeeeeel hondenras..
die mensen die dat soort wetten maken hebben zeker geen verstand van honden.. al helemaal niet van de opvoeding ervan.. want dan wisten ze dat een goed opgevoede pittbull een prachthond is.. een echt knuffeltje.. geen vechthond..
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, aan mijn honden moeten ze ook niet komen maar ik vind het niet slim om zo'n hond aan te schaffen als je weet dat ze zo in beslag genomen kunnen worden en afgemaakt. Daar zou ik dan persoonlijk toch niet voor kiezenWil de hond schreef:Zo iemand houdt gewoon zoveel van zijn hond dat hij letterlijk voor zijn hond tot het gaatje gaat, zou ik eerder denken.Marie-Josée schreef:Waarmee hij zich dan op een nog veel lager peil stelt.Wil de hond schreef:Ik zal er niet gek van opkijken als er vroeg of laat een Pit Bull-liefhebber degenen die met hun gore jatten zijn hond van hem af willen nemen om hem af te maken een paar kogels door hun domme harses knalt.