Shih Tzu's worden vaak iedere 6 weken gewassen, een schapendoes mag helemaal niet in bad?
Weet iemand de reden??

Moderator: moderatorteam
Overdag kunnen ze prima alleen. Wiske wil s avonds nog wel eens gaan zitten gillen.@idoo schreef:kitty schreef:Mijn doezen kunnen prima een paar uur alleen thuis blijven, meer vind ik voor geen enkele hond wenselijk.
Hier zeg je anders juist dat ze dat niet kunnen!
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... t=#1141881
Jouw mening die gelukkig niet de mijne is. Ik vind het 10 uur per dag alleen laten van honden niet goed. Het zal best kunnen maar het is zeker niet wenselijk. Je kunt er ieder excuus aan blijven geven wat je wilt.@idoo schreef:kitty schreef:Overdag kunnen ze prima alleen. Wiske wil s avonds nog wel eens gaan zitten gillen.
Ik vind dit ook geen probleem, honden zijn dieren die graag gezelschap hebben.
Ik citeer je maar even uit het berichtje waar ik hierboven op wees:
Ik heb zelf honden die heel moeilijk alleen blijven en daar heb ik mijn leven aardig op aan moeten passen. Ik werk nu avond/weekend diensten zodat er altijd iemand thuis is voor de honden. Ze kunnen nu af en toe een paar uur alleen maar vanavond werd ik tijdens een etentje gebeld omdat mijn ene hondje zat te gillen
Spreekt voor zich, toch?
Ik pas mijn leven niet aan mijn honden aan, maar mijn honden aan mijn leven.
Zo hoort het en niet anders.
Makkelijk zat!
@idoo schreef:EvavT schreef:Ik las dit....
Shih Tzu's worden vaak iedere 6 weken gewassen, een schapendoes mag helemaal niet in bad?
Weet iemand de reden??
:
Honden hoor je niet te baden, die moet je borstelen als je ze schoon wilt maken!
linda schreef:
Tis maar goed dat jij mijn badder fotoos niet hebt gezien![]()
![]()